Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blåa kockförkläden. Arbetskläder. Håller i årtionden.Någon som har tips på bra verkstadsförkläde till överkomligt pris?
Gärna som går att köpa av ett svenskregistrerat företag.
Lärdomar och preferenser av er som jobbar med förkläde är också intressant.
Allt gott!
Dom var snygga. Man kanske dessutom kan vaxa dom för att skydda bättre mot vätskor.Blåa kockförkläden. Arbetskläder. Håller i årtionden.
De är tom sydda i Borås.
Förstår.Jag har ett väldigt klassiskt svetsförkläde som jag kanske inte nödvändigtvis använder vid cykelmek men vid mer skitiga akriviteter i verkstaden. Jag gillar inte fickor på förkläde då dom fylls med spånor, slipdamm och annat bös och poängen är ju att det inte ska fastna på mig utan ramla ner på golvet.
Ska man pyssla med finlir och inte vill byta från sina finkläder är nog ett matlagningsförkläde mer lämpligt, dom obehandlade svetsförkläderna kan färga av sig lite.
Jag köpte ett sånt här igår. Tack för tipset. Hoppas det inte känns för kort bara.
Ser inte så dumt ut har en förmåga att lägga små delar i garaget och sen kommer man inte ihåg vart man lagt det, Närminnet sviktar.Jag har ett Carhartt som jag sporadiskt använder. Hade inte plan att köpa ett, men råkade gå förbi ett på rea, tror det var typ 300 eller något och det är det nog värt. Stora fördelen är att man snabbt kan "byta om" till verkstadsklädsel för att fixa med något, vilket är bra i ett krävande småbarnsliv där man får 10 min här och 20 min där. Som någon skriver är ju fickor på magen/midjan ganska kass. Där har jag aldrig något. Men några pennor på bröstet och kniv och tumstock på sidan, det är vettigt. Så hade kanske inte köpt samma om jag gjort ordentlig research, men är nöjd med det
Visa bilaga 792751