Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PiPPiW sa:Nja, jag har en annan skylt i samma stil.Adam K sa:PS, kan du inte sätta på "övningskörning"skylten bak på Olga? :)
Pepperazzi sa:Annars är ju det här från BT stabilt som bara den. :)
NickPick sa:Har någon bild på lidls ihopfällt?
Har ett park tools pcs10 tror jag det heter. Skulle kunna sälja det och få två lidlställ för samma peng. Lidls är stabilt.
Var in på Biltema och sökte detta men fann ej.. gissar att dom var slut.Pepperazzi sa:Annars är ju det här från BT stabilt som bara den. :)
ceel sa:inzani sa:Får jag vika in med en liten sidofråga.
Vad kan ni tips om för prisvärda små cykelställ för typ bakhjulet. Vill ha något som jag kan använda när jag ska tvätta av cykeln samt när jag ska ställa den inne i garaget
Ett sånt här kanske? http://m.bikester.se/405497.html
ratatosk sa:ceel sa:inzani sa:Får jag vika in med en liten sidofråga.
Vad kan ni tips om för prisvärda små cykelställ för typ bakhjulet. Vill ha något som jag kan använda när jag ska tvätta av cykeln samt när jag ska ställa den inne i garaget
Julas kostar 79:-
Det är den enda typ av mekställ jag använder, har haft Biltemas av gamla sorten o Lidls o fattar inte poängen.
Donald Tramp sa:ratatosk sa:ceel sa:inzani sa:Får jag vika in med en liten sidofråga.
Julas kostar 79:-
Det är den enda typ av mekställ jag använder, har haft Biltemas av gamla sorten o Lidls o fattar inte poängen.
Vilket är det hos Jula som kostar 79:-?
JPL sa:2 kablar skruvade i taket med krok resp ögla i änden. Uppskattar kostnaden till 40 kr.
Ringh sa:Ja hade turen att få ett rejält ParkToolställ från en butik som skulle slå igen. Har golvplatta till o detta stället är brutalt stabilt o tar fan allt
Beställt för 1224:-trampaaa sa:Edit: Hittade pcs-10 på probikekit.co.uk för £101,69 inkl. frakt med följande rabattkod: VBOX10.
AAverdal sa:JPL sa:2 kablar skruvade i taket med krok resp ögla i änden. Uppskattar kostnaden till 40 kr.
Provade den innan jag köpte, gungar för mycket!
Miss Lycka sa:Ringh sa:Ja hade turen att få ett rejält ParkToolställ från en butik som skulle slå igen. Har golvplatta till o detta stället är brutalt stabilt o tar fan allt
Det gäller att ha en bra relation med sin LBS.
Allroad sa:Hur ser marknaden ut idag, är Julas fortfarande ok för hobbymecken som tänkt ta klivet från mecka på marken?
Allroad sa:Hur ser marknaden ut idag, är Julas fortfarande ok för hobbymecken som tänkt ta klivet från mecka på marken?
Oj vad duktig du är!kais01 sa:har ett tiotal cyklar, byggt många hjul.
använder pall. inget ställ. ibland vänds någon cykel uppochner, typ 6 gånger om året. växlar justeras irl 200m längs gatan.