Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Var nyss ute i vedboden och helt plötsligt ligger det 5-8 cm nysnö på backen, sååå deprimerande! Var det så här förr? har inte vintrarna blivit längre? Tar det aldrig slut? Jag vill ha vår!!
Salkin911 skrev:
-------------------------------------------------------
> jag skulle flytta utomlands om jag inte var svensk
> och lat och för att jag inte kan spanska
snöade ju fan uppåt sent i eftermiddags! helt cepe.. i stockholm ska det ju komma några slasksvängar mellan december å februari å sen ska det räcka. tur man vatt för slö att byta t sommardäck på bilen i alla fall,.
Jag sticker ut på en pannlampstur nu, de e ju skitmysigt i skogen när det snöar.
Dubbdäcken sitter fortfarande på de lär nog behövas, isen under snön är lite lurig.
Det skall bli härligt med lite sommartid till vinterlandskapet! Det är inte alls trist att klättra på väggarna. Jag börjar bli trött på att ägna mig åt materialvård istf att cykla. Snart har man ollat allt som går att olla på de där stackars cyklarna...
Salkin911 skrev:
-------------------------------------------------------
> jag skulle flytta utomlands om jag inte var svensk
> och lat och för att jag inte kan spanska
funderade igå kväll på att ta på terrän däck på hojjem men vad ser jag när jag vaknar vid hal sju nu på morogn ju snökaos det vräkte ner snö så allt som vart torrt o fint är inte så fint längre.
När ska vinter ta SLUT är less på snö nu nu vill jag ha vår så jag kan börja cykla på allvar nu är det bara nån strö dag här o dä.
DÅ det snöar hela j*la tiden
Jag hade först tänkt att cykla idag, men p.g.a. slasket bestämde jag mig för att ta en tur till Ulricehamn istället. Där blev det riktigt fin vårskidåkning på deras konstsnöspår:)