Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Eggbeaters funkar fint även med lite snö och slask. Däremot har jag märkt att de Time Atac jag hade innan gjorde att jag inte frös lika mycket om fötterna. De är ju till stor del i plast och då fortplantas sig inte lika mycket av kylan upp från pedalen till skon. Det är min teori om det iaf.
hakanf: Verkar som det är ännu troligare att mina nästa pedaler kommer bli ett par Time Atac då. När nu Eggbeatersarna vill gå sönder.
Eggbeaters fungerar väldigt bra året om förutom när det är väldigt lerigt med en del sand inblandat som på Cyclocrosstävlingen i Nyvång. Där satte mina eggbeaters igen lite.
Time Atac är bevisligen rätt pedal om man vill att det skall funka i gegga och snö, ett par extra klossar är dock bra att ha då detta sliter ner dessa relativt snabbt.