Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
terrygulliksson sa:nytt styre på och nya skärmar
42Hz sa:"SPD" är guld värt när man vill ha jämnt drag i snömos. =)
Miracle sa:Jo, jag fick hem en likadan i torsdags! :)
Har cyklat nästan 5 mil i helgen å haft roligt hela tiden! Dock endast på vinterväg och på snö å där var den inte trögsvängd. Den självstyr dock en del om trycket i fram är under 10 psi så jag kommer byta framdäcket mot ett Schwalbe Jumbo Jim. Tyckte dock bakdäcket drev bra så det blir kvar.
Kommer bli många mil på denna i vinter! :)
frid!
Miracle sa:Tack Lars!
Vi får se om bakdäcket, beställde bara ett Jumbo Jim 4.8. Kändes mest kostnadseffektivt att använda däcken som följde med bak istället för att bara skicka iväg dem. :)
frid!
frigge sa:Hej ??
Nu hänger pärlan i fin rummet polerad och klar redo för nya äventyr ???
Har bara cyklat asfalt då det är snö brist här ??
Ska pröva några turer till innan jag ev byter däck ..men tack för tipset ???
Längtar tills nästa tur ???
Fett??
42Hz sa:Oh, så illa! :)
Lars.E sa:42Hz sa:Oh, så illa! :)
Tyvärr.
Du kan få ett par av mig om du lovar att ha dom på din Dude i två månader.
Du kan även få ett Vee mission om du lovar att cykla 10 gånger med det som framdäck.
Ahh... nu ska jag sluta att vara bitter och fördömande och istället glädjas åt alla som är nöjda med sina Vee-gummin :)
Sebastiangronkvist sa:Spännande frågeställning det där om vee snowshoe. Jag har en white 4 fat lite som jag hunnit cykla en hel del på sedan inköpet. Tufft asfaltsmotstånd men utanför det så rullar det på.
Eftersom jag har noll nördkoll på uttryck så måste jag ju börja med att fråga: Exakt vad(eller varför) är dåligt med snowshoe? Varför(förutom viktbesparingen) är det jumbo jim(snakeskin) man ska ha?(Det rekommenderar nästan varenda fatbikeare i princip om man inte ska ha dillinger med dubb)
Självstyrning? vad menar ni då?
Jag inser ju att jag kanske öppnar pandoras box för cykelnörderi och ofrånkomliga utgifter just nu men eftersom det finns en tråd där inga frågor är för dumma så får jag väl leka lite nybörjare här också resonerar jag.
sikkel sa:Undvik gul snö !
//Ulf
Sebastiangronkvist sa:Spännande frågeställning det där om vee snowshoe. Jag har en white 4 fat lite som jag hunnit cykla en hel del på sedan inköpet. Tufft asfaltsmotstånd men utanför det så rullar det på.
Eftersom jag har noll nördkoll på uttryck så måste jag ju börja med att fråga: Exakt vad(eller varför) är dåligt med snowshoe? Varför(förutom viktbesparingen) är det jumbo jim(snakeskin) man ska ha?(Det rekommenderar nästan varenda fatbikeare i princip om man inte ska ha dillinger med dubb)
Självstyrning? vad menar ni då?
Jag inser ju att jag kanske öppnar pandoras box för cykelnörderi och ofrånkomliga utgifter just nu men eftersom det finns en tråd där inga frågor är för dumma så får jag väl leka lite nybörjare här också resonerar jag.
Sebastiangronkvist sa:Intressant. Vad pratar vi om för slangfabrikat då? (om man inte kastar sig in på slanglöst territorium.
Sebastiangronkvist sa:Intressant. Vad pratar vi om för slangfabrikat då? (om man inte kastar sig in på slanglöst territorium.
eirisch sa:Jag måste ta reda på vad sjutton jag har i mina. De väger 210 gram styck.
Köpte dem av denne kille, han svarar nog på mail om du frågar på engelska:
Stuvarn sa:Jag provade många olika lätta slangar på min Dude men tyckte just Specialized slangen var den mest "töjbara" däcket var helt perfekt efter pumpning. Många andra slangar jag testade blev så deformerade vid upppumpning att dom ändrade formen på det lätta/tunna JJ däcket.
Pepperazzi sa:Någon som provat klämma in ett par D5:or på en On-one Fatty? Fram borde det gå, men bak? Någon som har koll på vad dom mäter på en 70mm fälg?
Vad är en örncykel? Sram eagle och...?Lars.E sa:Du kan få provmontera ett av mina tillfälligt om du orkar svänga förbi å meka här Peppe.
Angående örncykel så var jag nyss och klämde på en, och tydligen har dom fler på väg hem. Najsa grejer...