Sebastiangronkvist
Ny medlem
Visa din Fatbike
ipkis sa:Ser riktigt fin ut!
Jag är såklart partisk, men jag är sjukt nöjd ;)
Den gör sig fint i naturen också.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ipkis sa:Ser riktigt fin ut!
ipkis sa:Uppgraderat med hope fatsno nav fram o bak. Även uppgraderat innan med hope v4 skivbromsar samt hope styrstam. Också bytt drivsystem till SRAM GX 1x11
xra sa:Hemkommen och testkörd idag! Körde bort clipsen till bromsslangen när jag blev övermodig i ett buskage med granar...
Landcrusher sa:Då var den äntligen här. Ska bli kul att köra över saker :)
ipkis sa:Uppgraderat med hope fatsno nav fram o bak. Även uppgraderat innan med hope v4 skivbromsar samt hope styrstam. Också bytt drivsystem till SRAM GX 1x11
42Hz sa:Landcrusher sa:Då var den äntligen här. Ska bli kul att köra över saker :)
Oh! Törs man fråga vad du fick ge för den?
Tiki sa:Tajt var det men den tog 4,8 tack vare sitt 197 mm nav.
Tiki sa:Tajt var det men den tog 4,8 tack vare sitt 197 mm nav.
.......................................Jeppe_E sa:Tiki sa:Tajt var det men den tog 4,8 tack vare sitt 197 mm nav.
Så hon har inget behov av att växla till lilla kakan fram? För det lär ju inte fungera :)
42Hz sa:Ångvältskänsla i all ära men visst blir det en helt annan cykel med lättare hjul!
Panos sa:Så härligt att se fler som handlar tjockhojar. Grabben som är 5år vill ha en fatbike nu, han cyklar på en vanlig enväxlad 20". Någon som vet om man kan få tag på en 20" eller ska man vänta till nästa sommar och köpa en 24"?
MZ sa:Bild från söndagens runda, kinesen går fint!
Luxury Design sa:MZ sa:Bild från söndagens runda, kinesen går fint!
Är det en kina ram?
MZ sa:Luxury Design sa:MZ sa:Bild från söndagens runda, kinesen går fint!
Är det en kina ram?
Japp, en FM190.
Luxury Design sa:Jag har länge funderat på att köpa en kina ram. tycker du den håller bra kvalité? Vad kör du med för delar på din Fatbike?
Vad landade du på för vikt?
MZ sa:Luxury Design sa:Jag har länge funderat på att köpa en kina ram. tycker du den håller bra kvalité? Vad kör du med för delar på din Fatbike?
Vad landade du på för vikt?
Inget fel på kvaliteten, men köp en beprövad modell för säkerhets skull.
Race face vevparti
XT bromsar
XTR växlar 2x10
Hope nav med Nextie 65 mm fälgar
Jumbo Jim 4,8"
Bluto framgaffel
Vikten är 12,9-13 kg
21" ram.