Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så grym! Är det en Thermos-termos du har där? Isf vilken hållare? De är ju kanonbraogami sa:Får väl spamma här med dårå. :)
Nya custombyggda ståltjockisen från BTR-Fabrications.
Sambal Oelek sa:så grym! Är det en Thermos-termos du har där? Isf vilken hållare? De är ju kanonbraogami sa:Får väl spamma här med dårå. :)
Nya custombyggda ståltjockisen från BTR-Fabrications.
Spezialised Fatboy uppgraderad med bland annat SLX bromsar, singelklinga, Sram GX växel.42Hz sa:Najs hoj! Vad är det för märke/modell?
Har inte kört 4,0 så jag vet inte hur stor skillnad det blir.kontorsråttan sa:Tack. Hur upplever du 4.8'orna på sommarstig? Är de mycket trögare än 4'or? Man blir ju lite sugen på att maxa...
...........................kontorsråttan sa:Så var det dags då. Kunde inte motstå rean hos Canyon så jag blev med Dude.
Premiärturen i Hellas avklarad. Riktigt najs, men kändes lite studsigt med 7 psi fram och 9 bak. Samtidigt kändes det nästan som att jag fick genomslag någon gång så att gå med lägre tryck med slang kändes inte så aktuellt. Det får väl bli slanglöst snart.
Vad har ni för tryck för sommarstigar i hyggligt stökig terräng?
Rholm sa:Återblick till Hemavan tidigare i år. JJ 4,8 gick som en dröm på fjällstigarna där.
kontorsråttan sa:Rholm sa:Återblick till Hemavan tidigare i år. JJ 4,8 gick som en dröm på fjällstigarna där.
Å jösses vad det såg fint ut :-)
28klinga?Trialex sa:Blev med Fatbike förra helgen ?
Roligt att göra affär med Per på Racing Bike Sweden , kan rekommenderas
Vilket håll kom du ifrån och vart är du på väg? Cyklade förbi dena lilla stuga i somras.Martinmat sa:Frostigt efter en natt ute vid anarisstugan
Oj, vad hände med ramen?Yeti sa:En ny version igen.
Version 1.
Den gick av någon märklig anledning sönder. En närmare undersökning visade att det blivit en lite spricka tidigare, på ett ställe som kunde tyda på att jag kört hårt mot något i exakt rätt (fel?) vinkel. De tjocka däcken borde dock ha tagit upp det mesta av energin. Möjligen var det en svaghet i ramen från början. Svårt att veta vilket, men jag fick en ny ram på garanti. Tyvärr fanns inte den blåa färgen kvar.Cannondale jekyl 1000 sa:Oj, vad hände med ramen?
Fortsätter du sådär så sitter du snart med ett par 23mm racerdäck?
Yeti sa:Den gick av någon märklig anledning sönder. En närmare undersökning visade att det blivit en lite spricka tidigare, på ett ställe som kunde tyda på att jag kört hårt mot något i exakt rätt (fel?) vinkel. De tjocka däcken borde dock ha tagit upp det mesta av energin. Möjligen var det en svaghet i ramen från början. Svårt att veta vilket, men jag fick en ny ram på garanti. Tyvärr fanns inte den blåa färgen kvar.Cannondale jekyl 1000 sa:Oj, vad hände med ramen?
?
Skumt. Har aldrig sett en stålram gå av på det sättet mitt på röret.
Jag upplever min ICT som onödigt överdimensionerad så det känns inte som om det där ska kunna hända.
svpe sa:...
Skumt. Har aldrig sett en stålram gå av på det sättet mitt på röret.
Jag upplever min ICT som onödigt överdimensionerad så det känns inte som om det där ska kunna hända.
Domestique sa:Dagsfärsk bild. En kvällstur i -32° med moonlandern på skoter/hundspannsspår strax väster om Jokkmokk. Uppfriskande!
AX3L sa:Domestique sa:Dagsfärsk bild. En kvällstur i -32° med moonlandern på skoter/hundspannsspår strax väster om Jokkmokk. Uppfriskande!
Du kan ha klämt in årets bild med tre timmars marginal!
Svedberg sa:AX3L sa:Domestique sa:Dagsfärsk bild. En kvällstur i -32° med moonlandern på skoter/hundspannsspår strax väster om Jokkmokk. Uppfriskande!
+1 Magiskt!
Lars.E sa:Svedberg sa:AX3L sa:Domestique sa:Dagsfärsk bild. En kvällstur i -32° med moonlandern på skoter/hundspannsspår strax väster om Jokkmokk. Uppfriskande!
+1 Magiskt!
+1 Läckert med en så ljus mörkerbild.
Domestique sa:Dagsfärsk bild. En kvällstur i -32° med moonlandern på skoter/hundspannsspår strax väster om Jokkmokk. Uppfriskande!
storfiskarn sa:Lars.E sa:Svedberg sa:AX3L sa:Domestique sa:Dagsfärsk bild. En kvällstur i -32° med moonlandern på skoter/hundspannsspår strax väster om Jokkmokk. Uppfriskande!
+1 Magiskt!
+1 Läckert med en så ljus mörkerbild.
+1 Sjukt läckert.
bsod sa:Längtar efter snö och kyla! (Stockholm regn och +1 grad...) Set fantastiskt ut!!!