Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
--------------------------Lars.E sa:Tiki sa:Wow grattis till er båda! Riktigt snygg färgsättning med den röd/orangea, snyggaste Duden hittills. Ser fram emot lite bilder på den i sitt rätta element. :-)
Undrar om det är 4 eller 5 år sedan jag önskade en lätt, fin färgglad fatbike från Canyon i Canyontråden här på Happy. Tänk nu är den här! :-) Min gamla Dude rullar alltjämt vidare.
Tackar för gratulationerna med någon sunkig mobilbild när det blir premiärtur.
Jo... Den ser najs ut på bild iallafall, lite gladare färger än tidigare :)
Synd bara att Unlimited har utgått, men som tur är blir det ju några tusenlappar över att uppgradera så att den blir ungefär som en Unlimited istället.
Även min gamla Dude rullar fortfarande. Hoppas att den fortsätter att rulla vidare tills rödingen är här.
Tiki sa:--------------------------Lars.E sa:Tiki sa:Wow grattis till er båda! Riktigt snygg färgsättning med den röd/orangea, snyggaste Duden hittills. Ser fram emot lite bilder på den i sitt rätta element. :-)
Undrar om det är 4 eller 5 år sedan jag önskade en lätt, fin färgglad fatbike från Canyon i Canyontråden här på Happy. Tänk nu är den här! :-) Min gamla Dude rullar alltjämt vidare.
Tackar för gratulationerna med någon sunkig mobilbild när det blir premiärtur.
Jo... Den ser najs ut på bild iallafall, lite gladare färger än tidigare :)
Synd bara att Unlimited har utgått, men som tur är blir det ju några tusenlappar över att uppgradera så att den blir ungefär som en Unlimited istället.
Även min gamla Dude rullar fortfarande. Hoppas att den fortsätter att rulla vidare tills rödingen är här.
Blir kanon det! Då kan du ha en sommar- respektive vinterkittad Dude. Smidigt!
arv sa:White & Specialized
Stuvarn sa:Lyckades klicka hem en sån här idag :)
Har ju cyklat Dude sen 3år men blev sugen på en uppdatering som singelklinga fram å 12-delat bak.
Tror oxå jag klarar mig med stel gaffel fram ihop med dom större 4,8" däcken!
Pepperazzi sa:Stuvarn sa:Lyckades klicka hem en sån här idag :)
Har ju cyklat Dude sen 3år men blev sugen på en uppdatering som singelklinga fram å 12-delat bak.
Men Lars, hade vi inte bestämt att jag villhövde en 2019 ICT? Sluta fresta med annat nu.
Martinmat sa:Nya ICT är ju sjukt läcker! Och mer kult än en tysk postorderhoj ?
Men Lars, hade vi inte bestämt att jag villhövde en 2019 ICT? Sluta fresta med annat nu.
Pepperazzi sa:Martinmat sa:Nya ICT är ju sjukt läcker! Och mer kult än en tysk postorderhoj ?
Tack för stöd i beslutsprocessen.. :)
Lars.E sa:Pepperazzi sa:Martinmat sa:Nya ICT är ju sjukt läcker! Och mer kult än en tysk postorderhoj ?
Tack för stöd i beslutsprocessen.. :)
Inget ont om Glassbilen, jag gillade min den korta tid jag hade den. En fin blå ICT med silvriga clownfötter klädda med feta Bud&Lou (typiskt kusiner som köper saker av en innan man hinner säga nej).
Och som sagt... Nya ICT ser ut att ha vettiga uppdateringar.
Men ärligt talat så känns det som att man får mer för pengarna hos canyon när man köper nytt. Kilopriset är dock högre på en Dude :)
Foss sa:Hej fatbikemänniskor. Har blivit lite sugen på en feting till vintern. Ska i första hand åka till jobbet/bussen med den i ut och skur men även kunna ta några fatbikerundor på helgen. Blir man nöjd med en begagnad White 3fat pro? Har inte just några tidigare preferensen mer än någon hyrcykel i Högbo och en Felt som jag hyrde på Mallis för något år sedan.
Har förstått att man behöver köpa ett par Schwalbedäck till och kanske dubb inför vintern.
Stuvarn sa:PS Fick ett glatt besked från Canyon nyss om leverans 10-14/9 :)
Lars.E sa:Tur du var snabb med klickfingret. Min leverans är beräknad till 29. Oct - 02. Nov 2018 (vilket är samma som stod utskrivet på hemsidan när jag klickade), men då klickade inte jag förrän fredag förmiddag.
Stuvarn sa:Lars.E sa:Tur du var snabb med klickfingret. Min leverans är beräknad till 29. Oct - 02. Nov 2018 (vilket är samma som stod utskrivet på hemsidan när jag klickade), men då klickade inte jag förrän fredag förmiddag.
Japp å för säkerhets skull fick ännu ett mejl från Canyon att cykeln ska leveras tidigare än beräknat (den 10.-14. Sep 2018) så nu hoppas jag verkligen dom håller ord!
Lars.E sa:Var det i betalningsuppdatering eller orderbekräftelsen det stod? Eller kom det som ett extra mail efter du hade betalat?
I min orderbekräftelse står det 29. Oct - 02. Nov 2018.
Jag hade gärna fått min tidigare, men känner att angivet datum funkar bra.
Foss sa:Tror just att du öppnade locket till Pandoras ask ;)
Jag hämtar chips...
Y_Not sa:Det här är min Haibike Fat6 under en tur i Ånnaboda.
Pepperazzi sa:Hinner fram lagom innan Gfbd18 då :)
Stuvarn sa:Lars.E sa:Tur du var snabb med klickfingret. Min leverans är beräknad till 29. Oct - 02. Nov 2018 (vilket är samma som stod utskrivet på hemsidan när jag klickade), men då klickade inte jag förrän fredag förmiddag.
Japp å för säkerhets skull fick jag ännu ett mejl från Canyon att cykeln ska leveras tidigare än beräknat (den 10.-14. Sep 2018) så nu hoppas jag verkligen dom håller ord!
PS Men du skulle väl ha en Medium? Det var ju senare lev. på den än på Large som jag beställde.
Martinmat sa:Hej! Svar ja det blir du men byt ut snowshoe däcken så blir det ännu roligare ?
Foss sa:Hej fatbikemänniskor. Har blivit lite sugen på en feting till vintern. Ska i första hand åka till jobbet/bussen med den i ut och skur men även kunna ta några fatbikerundor på helgen. Blir man nöjd med en begagnad White 3fat pro? Har inte just några tidigare preferensen mer än någon hyrcykel i Högbo och en Felt som jag hyrde på Mallis för något år sedan.
Har förstått att man behöver köpa ett par Schwalbedäck till och kanske dubb inför vintern.
Lars.E sa:Pepperazzi sa:Hinner fram lagom innan Gfbd18 då :)
Då planerar vi att köra i Skuleskogen. Ska du med?
ForesterGuy sa:Y_Not sa:Det här är min Haibike Fat6 under en tur i Ånnaboda.
Ah, jag stod och tittade på en FullFat6 i butik i våras...
Pepperazzi sa:Lars.E sa:Pepperazzi sa:Hinner fram lagom innan Gfbd18 då :)
Då planerar vi att köra i Skuleskogen. Ska du med?
Inte omöjligt.
hookswe sa:Missade vinterbilden 12 mars 2018 i Stockholm underbar dag. Hemmagjorda skärmar grunden Biltema men breddade.
Du bör nog gå till specsavers ;)42Hz sa:Cykel mot "gris"? ;)
sikkel sa:Du bör nog gå till specsavers ;)42Hz sa:Cykel mot "gris"? ;)
Kupa sa:sikkel sa:Du bör nog gå till specsavers ;)42Hz sa:Cykel mot "gris"? ;)
Jag har glasögon från specsavers och jag ser också grisen! :)
Octagon sa:Här är min Dude, bilden är från dagen tur i Sølen (bra fjällcykling-ställe för övrigt). Köptes begagnad på K&S från Stuvarn i Juli. Därefter har den blivit avsevärt tyngre.
Stuvarn sa:Japp idag fick jag den....hinner inte montera allt nu blir nån bild lite senare i kväll :)
Stuvarn sa:Japp idag fick jag den....hinner inte montera allt nu blir nån bild lite senare i kväll :)