Visa din ibis

Frenchy

Aktiv medlem
Visa din ibis
Some 80 high end mountain bikes (mostly Yeti and Ibis) have been stolen from one of the shops of the Spanish Distributor for the brands.
Frame numbers are kept confidential so that to help trace the bikes back to the thieves but have been flagged by the brands warranty department in case claims are attempted on them sometimes in the future (claims will be denied and reported to the country's police force for recovery of the stolen properties)

So if anyone were to notice brand new 2020 bikes coming to the market via usual sources on the Scandinavian market or internationally on site like ebay etc..., would you be kind enough to PM me with the link and I will forward it to the Spanish authorities for them to investigate follow up on.

Thanks in advance for your vigilance.

Berk

Aktiv medlem
Visa din ibis
Och en blå Ripley V4. Fel framdäck dock, detta suger apröv jämfört med Maxxis DHR II som jag brukar köra (ja, även fram)
Håller inte med, jag är jättenöjd med min Butcher Grid Trail fram. Men har inte gjord en vetenskaplig jämförelse. Nästa gång måste jag tar med framhjulet av min andra stigcykel för att jämföra med DHR II på samma stig.

Nypåmtb

Aktiv medlem
Visa din ibis
Now that is bright and a nicely spread beam with focus where needed, What lights are those and what is the battery life like on high?
Thanks, yes I really like the spread. The quality of the light overal seems really good and remote works perfecly (unlike my and my firiends magicshines).
Seems I have about 1,5-2h on high, but even mid high is really often enough.
Link to the light;

larsaw

Aktiv medlem
Visa din ibis
Synd att det ser ut som toppröret är frihandsritat. Och att dämparen sitter sådär flytande mitt i framtriangeln...
Instämmer, har egentligen IBIS Ripmo och Ripley som heta kandidater om jag någon gång vill testa plastcykel MEN det där frihandsritade toppröret sabbar upp hela utseendet. Dock är jag inte så kräsen så det går kanske att komma över det hindret. Men först måste jag vilja släppa min fetisch för Steel is Real... ;)

Nypåmtb

Aktiv medlem
Visa din ibis
Mm kolfiber Ripleyn är snyggare även om skillnaden inte är enorm. I USA är Deore -versionen otroligt prisvärd för 2999 dollar, ungefär samma pris som en lös kolfiberram.

Verkar vara en grym cykel:

Frenchy

Aktiv medlem
Visa din ibis
When are you expecting to have Deore to sell? Or just frames?
To start with we only get 3 NGX (2 large and 1XL)
We have a few Deore coming early summer (hopefully before midsummer) that we pre-ordered in September 2020!!!
But those have not been confirmed as yet so I can't make promises on actual delivery dates.

And anything above what has been pre-ordered is not likely to show up on Swedish shores until late July

Frame set are not available for sale until mid-July and in all honesty I do not believe that any would be available physically in EU until late 2021 at the earliest.
Hope that help clarifying the situation. If you have an more specific questions, feel free to contact me directly and ask.

Frenchy

Aktiv medlem
Visa din ibis
To start with we only get 3 NGX (2 large and 1XL)
We have a few Deore coming early summer (hopefully before midsummer) that we pre-ordered in September 2020!!!
But those have not been confirmed as yet so I can't make promises on actual delivery dates.

And anything above what has been pre-ordered is not likely to show up on Swedish shores until late July

Frame set are not available for sale until mid-July and in all honesty I do not believe that any would be available physically in EU until late 2021 at the earliest.
Hope that help clarifying the situation. If you have an more specific questions, feel free to contact me directly and ask.
Only one ngx XL left that will arrive on Feb 4th.
The remaining of preordeed Ripley AF are now sold. No Deore build for now says ibis due to Shimano inability to supply to what they committed to in reasonable timing.
I think that anyone having back order bikes with Shimano build on them (regardless of the bike brand) are more likely than not to encounter delivery delays. Yeti refused to take orders for their C1 and T1 build kit all together for the same reason and I heard same thing from other manufacturers I work with.

jekyll

Aktiv medlem
Visa din ibis
Ontrack har poppat till sin hemsida. Tidigare var den inte mycket att hänga i granen...
Förrutom Ibis-försäljning så servar de bla DVO.
Jag beställde en ny Ripley genom dem, tyvärr fanns inte storlek M i lager utan de hade bara L och XL hemma. Tror det fanns någon Ripmo också, i alla fall för några veckor sedan.

Just det, en bild oxå.
HD4 i snö - så nära fatbikecykling vi kommer i södern.

HD4_Snow.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer