Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tomcaten sa:Ibis Ripmo den ser lite liten ut i storleken. Är den en lite mera betonat kvick switch-backs hoj?
Erik O sa:Segt att vänta hela sommarsäsongen. Men fin hoj och fyran känns ju klart vassare så det kanske var värt förseningen :)
jofahjalm sa:Jag har varken letat eller sett något vad jag kan minnas om knäckta Ripmos. De tidigare ramarna strök väl med ganska ofta?
Raggamuffin sa:Inte heller läst om någon som dödat sin ram än. Men man försöker ju.
Raggamuffin sa:jofahjalm sa:Jag har varken letat eller sett något vad jag kan minnas om knäckta Ripmos. De tidigare ramarna strök väl med ganska ofta?
Raggamuffin sa:Inte heller läst om någon som dödat sin ram än. Men man försöker ju.
Nu har jag försökt klart!
Tomcaten sa:Raggamuffin sa:jofahjalm sa:Jag har varken letat eller sett något vad jag kan minnas om knäckta Ripmos. De tidigare ramarna strök väl med ganska ofta?
Nu har jag försökt klart!
Men har inte Ibis en generellt lättare kundgrupp?
jofahjalm sa:
Simpa85 sa:Nu är det bara två veckor kvar tills CKs utsatta leveransdatum för Ripleyn jag beställde i augusti.
Återkommer i december med bilder.
fagerand sa:Ripley LS
Jag vet att det är gamla modellen, men för halva priset är den OK.
Simpa85 sa:Nu är det bara två veckor kvar tills CKs utsatta leveransdatum för Ripleyn jag beställde i augusti.
Berk sa:Simpa85 sa:Nu är det bara två veckor kvar tills CKs utsatta leveransdatum för Ripleyn jag beställde i augusti.
Vet någon vad har hänt med Ibis på CK? Alla Ibis cyklar är bort från webbsidan.
Raggamuffin sa:Berk sa:Simpa85 sa:Nu är det bara två veckor kvar tills CKs utsatta leveransdatum för Ripleyn jag beställde i augusti.
De har fortfarande sin stor-rea, kommer nog tillbaka sen.
Dom har plockat bort en jäkla massa cyklar från hemsidan pga rean... EN Yeti fanns det tex och även den står som beställningsvara... sjukt irriteranderoefv sa:Raggamuffin sa:Berk sa:Simpa85 sa:Nu är det bara två veckor kvar tills CKs utsatta leveransdatum för Ripleyn jag beställde i augusti.
De har fortfarande sin stor-rea, kommer nog tillbaka sen.
Stämmer bra, frågade förra veckan, då dom inte har några Ibis i lager och de är beställningsvaror har dom valt att helt plocka bort dom under rean, de kommer tillbaka!
jofahjalm sa:Min törst för demolerat kolfiber måste släckas...
Raggamuffin sa:jofahjalm sa:Min törst för demolerat kolfiber måste släckas...
Redo att bli besviken?
Går ju inte att fota sånt här. Sprickan är på sidan, det som är bakåt är bara färgen. Likadant på båda sidor.
Skickade foto den 7/10 och hämtade ut den här igår 16/10. Enda frågan var till vilken adress den skulle skickas.
Shit happens, bra hanterat.
Nypåmtb sa:Otroligt bra hanterat!
Vet du vad som orsakade sprickan?
Getabocken sa:Grymt snyggt! Känns som det där annars hade kunnat vara ett case där man sagt ”tveksamt, säkert att du inte fått in nåt där?” Men att bara lösa ny ram är ju magiskt bra av cykelkraft. Har själv alltid fått grym hjälp i reklamations/serviceärenden där.
bjorkkis sa:Fox 36an lyckades jag ha sönder, fick ut nytt på försäkring :)
Inte hunnit prova ännu, men tycker det blev klädsamt iaf!
mikipedia_ sa:bjorkkis sa:Fox 36an lyckades jag ha sönder, fick ut nytt på försäkring :)
Hur har man sönder en F36a??
bjorkkis sa:Fox 36an lyckades jag ha sönder, fick ut nytt på försäkring :)
CX Grand Prix sa:bjorkkis sa:Fox 36an lyckades jag ha sönder, fick ut nytt på försäkring :)
Riktigt snygg! Ultimate?
bjorkkis sa:mikipedia_ sa:bjorkkis sa:Fox 36an lyckades jag ha sönder, fick ut nytt på försäkring :)
Hur har man sönder en F36a??
Du kör på en snorhal rot och lägger gaffel all din tyngd bakom mot en spetsig sten.
Vad körde du innan och vari ligger upplevd skillnad?bjorkkis sa:Grymt!
Blev en tur på 53km idag, kallt och blött men kul :)
Första känslan av Lyriken är väldigt positiv.
Crossmax sa:Vad körde du innan och vari ligger upplevd skillnad?bjorkkis sa:Grymt!
bjorkkis sa:Grymt!
roefv sa:bjorkkis sa:Grymt!
Hur upplever du Assegai däcken till vanlig stigcykling jämfört med andra däck du testat, sett folk som gnäller på att dom "kastar" mycket sten?
// Joakim
Grattis, när beställde du?Stream sa:Ripleyn kom i veckan.