Per Lindahl
Medlem
Visa din ibis
Fick äntligen min Ripmo AF igår. Ska bli spännande att hårdtesta.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Per Lindahl sa:Fick äntligen min Ripmo AF igår. Ska bli spännande att hårdtesta.
Per Lindahl sa:Fick äntligen min Ripmo AF igår. Ska bli spännande att hårdtesta.
Ja, beställde min 15/9 och den var klar att skickas 15/11.Simpa85 sa:Två nya ibis-cyklar på typ en vecka. Beställde ni dem typ runt stora cykelrean i augusti? Det gjorde iaf jag och min ska enligt CK's egna beräkningar komma imorgon..
Per Lindahl sa:Ja, beställde min 15/9 och den var klar att skickas 15/11.Simpa85 sa:Två nya ibis-cyklar på typ en vecka. Beställde ni dem typ runt stora cykelrean i augusti? Det gjorde iaf jag och min ska enligt CK's egna beräkningar komma imorgon..
Simpa85 sa:Per Lindahl sa:Ja, beställde min 15/9 och den var klar att skickas 15/11.Simpa85 sa:Två nya ibis-cyklar på typ en vecka. Beställde ni dem typ runt stora cykelrean i augusti? Det gjorde iaf jag och min ska enligt CK's egna beräkningar komma imorgon..
Intryck?Stream sa:Ripleyn kom i veckan.
Nypåmtb sa:Skulle vara riktigt kul att höra från någon som jämfört af mot vanliga kol-Ripmo. Hur mkt känns den extra vikten? Hur upplevt det mer progressiva länkaget och den lite mer aggro-geon på vanlig stig?
glitch sa:Nypåmtb sa:Skulle vara riktigt kul att höra från någon som jämfört af mot vanliga kol-Ripmo. Hur mkt känns den extra vikten? Hur upplevt det mer progressiva länkaget och den lite mer aggro-geon på vanlig stig?
Har inte märkt av extravikten alls faktiskt. Funkar minst lika bra som tvättställ som kolramen ??
Nypåmtb sa:glitch sa:Nypåmtb sa:Skulle vara riktigt kul att höra från någon som jämfört af mot vanliga kol-Ripmo. Hur mkt känns den extra vikten? Hur upplevt det mer progressiva länkaget och den lite mer aggro-geon på vanlig stig?
Har inte märkt av extravikten alls faktiskt. Funkar minst lika bra som tvättställ som kolramen ??
Grymt!
När beställde du?
Från Ripmo till Ripmo alltså ?
glitch sa:Troligtvis en av de sista AF som levererades innan konken var ett faktum. Blir nog premiär i morgon.
magnil sa:glitch sa:Troligtvis en av de sista AF som levererades innan konken var ett faktum. Blir nog premiär i morgon.
Du har väl bytt från en CF? Blir roligt att höra jämförelse i så fall!
AddeN sa:Fina.
Var köper man bäst sin Ibis nu?
Man snackar med Vilse på Ontrack...marr sa:AddeN sa:Fina.
Tror man avvaktar ett tag o ser vad som händer. Tips.
Marcus TSD sa:Man snackar med Vilse på Ontrack...marr sa:AddeN sa:Fina.
Tror man avvaktar ett tag o ser vad som händer. Tips.
AddeN sa:Fina.
AddeN sa:Var köper man bäst sin Ibis nu?
AddeN sa:Magnil: Ripmo AF? Klart intresserad!
AddeN sa:Magnil: Ripmo AF? Klart intresserad!
Brand: Haha, swtich to the evil side?
theBrand sa:AddeN sa:Var köper man bäst sin Ibis nu?
Nu för tiden är det bästa att köpa en Evil, har jag hört ;)
Mafv sa:Ok, ska maila dom och höra!
/M
glitch sa:qma sa:Mafv sa:Vilka servar DVO i Sthlm?
/M
Jag har inte hört om nån i Sverige som servar DVO. Många gör det själva och så gör jag, vissa skickar iväg dem utomlands, t.ex. till TF tuned.
Järvsö Bike Park ska fixa det numera.
Mafv sa:Mafv sa:Ok, ska maila dom och höra!
/M
/M
Jag har inte hört om nån i Sverige som servar DVO. Många gör det själva och så gör jag, vissa skickar iväg dem utomlands, t.ex. till TF tuned.
Dom servade inte DVO.
/M
glitch sa:Mafv sa:Mafv sa:Ok, ska maila dom och höra!
/M
/M
Dom servade inte DVO.
/M
Jodå det ska dem göra. Pratade med dem senaste dagarna innan julafton.
Mafv sa:glitch sa:Mafv sa:Mafv sa:Ok, ska maila dom och höra!
/M
/M
Dom servade inte DVO.
/M
Ok, fick mail svar att dom inte gjorde det men hade glömt svara här, men då har dom uppenbarligen ordnat det nu!
/M
glitch sa:Mafv sa:glitch sa:Mafv sa:Mafv sa:Ok, ska maila dom och höra!
/M
/M
Dom servade inte DVO.
/M
Ok, fick mail svar att dom inte gjorde det men hade glömt svara här, men då har dom uppenbarligen ordnat det nu!
/M
Men det var en tid sedan eller? För jag blev anvisad till jbp för garantiärende på den Diamond som kom på min AF. Dock ville de vänta till efter nyår då de skulle ha stängt.