Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja se där, jag tyckte att jag sökte men tydligen inte ordentligt nog :) Går denna tråd att ta bort ?Snygg hoj! Men det finns redan en större tråd här:
Visa din Kona
Skulle gärna vilja se andras Kona-hojar. Jag och grabben har ett par och ett par till under uppbyggnad.happyride.se
Ja se där, jag tyckte att jag sökte men tydligen inte ordentligt nog :) Går denna tråd att ta bort ?
Riktigt läcker :) Hur kommer det sig att du plockade bort droppern?Kona Sutra LTD 2022. Dropperposten tillfälligt bortplockad. Andra däck,Visa bilaga 573345 i övrigt standard.
Visa bilaga 573344
Sutran är ju en vacker cykel!Kona Sutra LTD 2022. Dropperposten tillfälligt bortplockad. Andra däck,Visa bilaga 573345 i övrigt standard.
Visa bilaga 573344
Bara tillfälligt, hade en större sadelväska monterad med sovgrejer.Riktigt läcker :) Hur kommer det sig att du plockade bort droppern?
2005?Tyvärr verkar som många har svårt att publicera sina bilder. Antar att jag inte heller klarar av det så ni får m h a er fantasi föreställa er en vacker, ganska sexigt gräddfärgad Kona Caldera. För bästa fäste har hon på sig 2 Fat Albert.
Den är så vacker! Jag köpte min 2020 på rea, och den är en av de snyggaste färgerna, men den rosa är flera snäpp snyggare.Råkade klicka hem en Unit på bra reapris
Håller med om att de är vackra, men hade inte haft ngt emot en diskretare färgDen är så vacker! Jag köpte min 2020 på rea, och den är en av de snyggaste färgerna, men den rosa är flera snäpp snyggare.
Den lever fortfarande. Roligt!…och brorsan till Honzon. En Heiheiram från 2017.Visa bilaga 574219
Vad har du för storlek och hur lång är du om jag får fråga. Jag kikar på en Hei Hei som är L men jag är bara 178, nuvarande ägare är 185. Av sadelhöjden att dömma har du nog inte varit så kort som jag på länge. :)Kona Hei Hei Trail DL, uppgraderad med DT swiss hjul i somras.
Vad har du för storlek och hur lång är du om jag får fråga. Jag kikar på en Hei Hei som är L men jag är bara 178, nuvarande ägare är 185. Av sadelhöjden att dömma har du nog inte varit så kort som jag på länge. :)
Tack för svar. LBS vill alltid sälja för stora cyklar till mig. Jag har M i Canyon men L i Orbea (Occam och Oiz). Objektet är från 2017 så den ligger väl mellan de nysaste och de äldre. Blir nog bra med ett angle set och kortare styrstam. Cyklar bara trail.Dom lite gamlare Hei Hei är kort för nuvarande standard, även om dom var moderna när som kam ut. Jag vilde gärna har sån fina gröna i M, men LBS sade att den var för små för mina 179 cm. Jag var nöjd att jag köpte en L (mörkgrå i alu), men 445 mm reach visade sig fortfarande vara lite för kort för stökig stig. Om din cyklande är mer åt XC hållet kommer L at passa dig perfekt!
EDIT: om den är ny, är reach 20 mm längre. Då är L bra till stigcykling.
Tror det är en L, måste kolla. jag är 184cm, rätt långa ben typ 90 cm.Vad har du för storlek och hur lång är du om jag får fråga. Jag kikar på en Hei Hei som är L men jag är bara 178, nuvarande ägare är 185. Av sadelhöjden att dömma har du nog inte varit så kort som jag på länge. :)
Blev en Hei Hei som ersättare till Process 134!
Visa bilaga 581813
Lätt och rapp men också skoj! 120/120 slag ihop med geon känns optimalt för dom knöliga stigarna i Kolmården ? Plus i kanten för dubbla flaskhållare i ramen också!Hur känns den?
Det tog inte lång tid innan den blev stulen tyvärr.. Ihop med mina andra två cyklar, en Kona Process 134 (som har legat ute på annons) och en Trek Madone. Gjorde en tråd här https://happyride.se/forum/threads/...-9-utanfoer-norrkoeping.3694798/#post-4210447Blev en Hei Hei som ersättare till Process 134!
Visa bilaga 581813
Låter spännande. Förtjänar en byggtråd kanske?Kona Rove stålram från 2013 som precis blivit blästrad och pulverlackerad, ska nu byggas ihop med dom komponenter som jag vill ha och egenbyggda 650b hjul
Det blir nog en byggtråd? färgen är RAL 6011Låter spännande. Förtjänar en byggtråd kanske?
Edit: Samma färg som Surly Grappler?