slice me nice
Aktiv medlem
Visa din Miyata!
Tim går också ett par pass i veckan framför tvn i förrådet. (Skäms för den dåliga ordningen runtomkring, men det får Miyatan att skina ännu mer åtminstone)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1jag har sökt efter miyator. Men det är verkligen helt dött på beg marknaden nu (även för annat än miyator)
Eller möjligen Jones-spotting?Räknas det här som Miyata-spotting?
Visa bilaga 684656
Ständigt denne LWB, vart man vänder sig så är han där?Räknas det här som Miyata-spotting?
Visa bilaga 684656
Puss älskling! ?Ständigt denne LWB, vart man vänder sig så är han där?
Blir glad i hela kroppen.
Liten rosa i Umeå.jag har sökt efter miyator. Men det är verkligen helt dött på beg marknaden nu (även för annat än miyator)
Nej hörni, ingen av er som har cyklat eller skruvat Miyata på sistone? Byggrapport? Rajdrapport? Planer på Drömresan? Hur är status på putsfronten?
Stiltje här för tillfället, både vad beträffar bygg och tramp, men självbedrägeriet är det sista som överger människan så vilken dag som helst…
Det gör ju verkligen inte saken bättre heller! ? Det verkar dessutom extra svårt att hitta något i lite större storlek.Sen har man såna här guldkorn. Där fix my bike har börjat köpa upp gamla mtber och säljer dom till vansinnespriser
Visa bilaga 684652
Jag har en Pathrunner som det inte blir något med.jag har sökt efter miyator. Men det är verkligen helt dött på beg marknaden nu (även för annat än miyator)
Ser ut som en soffgömmare värd namnet.Skratta ni. Jag trodde att jag skulle överlista henne.
Visa bilaga 684803
Du måste gömma bättre!!! Jag har mina på jobbet ett par månader.. sen smyger jag in dem lömskt mellan de andra. Står cyklarna tätt så syns det inte om det är 6 eller 7 st, jag lovar!!??Skratta ni. Jag trodde att jag skulle överlista henne.
Visa bilaga 684803
Problemet är nog att både 6 och 7 cyklar är lite väl märkbart på 38kvm.Du måste gömma bättre!!! Jag har mina på jobbet ett par månader.. sen smyger jag in dem lömskt mellan de andra. Står cyklarna tätt så syns det inte om det är 6 eller 7 st, jag lovar!!??
Mina kollegor är så trötta på tjatet om limmade ramar och eloxerade eftermarknadsdelar.. ingen av dem ser skillnad på en Yosemite och en Miyata???
Men vad gör man inte för att nyckeln skall passa i dörren när man kommer hem?
För många cyklar per kvadratmeter eller för få kvadratmetrar per cykel…? ?Problemet är nog att både 6 och 7 cyklar är lite väl märkbart på 38kvm.
Men annars är jag helt med på "safety in numbers" filosofin!
Ja!För många cyklar per kvadratmeter eller för få kvadratmetrar per cykel…? ?
Tvärtom, det är precis så det ska vara!Ja!
Sen att jag faktiskt tappat räkningen på hur många cyklar jag faktiskt äger kanske inte är ett bra tecken?
Den blev en riktigt pralin? lutad mot hagabion?Denna hör hemma i miyatatråden pga 1. Bekräftelsebehov (2. Den råse onoff är stolt organdonator. Vevar, fram å bakväxel samt kedja som var i nyskick. Tungt men bra bruks!).
Var ursprungligen i ett bedrövligt skick, det enda som är kvar original är ram, stolpe och styrlager. Men det är en helt annan historia :)
Snart på en K&S nära dig.
Nämn inte pralin, då saknar jag Pralin. ?Den blev en riktigt pralin? lutad mot hagabion?
Dags att låta Pralin återuppstå i ver. 2.0??Nämn inte pralin, då saknar jag Pralin. ?
Men… men…!Denna hör hemma i miyatatråden pga 1. Bekräftelsebehov (2. Den råse onoff är stolt organdonator. Vevar, fram å bakväxel samt kedja som var i nyskick. Tungt men bra bruks!).
Var ursprungligen i ett bedrövligt skick, det enda som är kvar original är ram, stolpe och styrlager. Men det är en helt annan historia :)
Snart på en K&S nära dig.
den är i M's ägo och går mellan högsbo industriområde och majorna vareviga dag! hon älskar den :) men originaldelarna är inte det som sitter på den!Men… men…!
Hva med den rosa?
Skönt, då kan församlingen andas ut!den är i M's ägo och går mellan högsbo industriområde och majorna vareviga dag! hon älskar den :) men originaldelarna är inte det som sitter på den!
Så det kan bli när begäret vinner över förnuftet?Som av en händelse blev det en liten utflykt till Ulricehamn.
Visa bilaga 685110
En till omhändertagen och reinkarnerad ?????Som av en händelse blev det en liten utflykt till Ulricehamn.
Visa bilaga 685110
Förnuft och känsla!Så det kan bli när begäret vinner över förnuftet?
Hoarder!Som av en händelse blev det en liten utflykt till Ulricehamn.
Visa bilaga 685110
Korrekt iakttagelse ?Så det kan bli när begäret vinner över förnuftet?
Ja, nån får ju ta ansvaret ?En till omhändertagen och reinkarnerad ?????
Hur menar du nu ?Hoarder!