Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara skärmstagen som gör så att det "durrar"? Så var det på en av mina hojar. Löstes genom att bocka till skärmstagen en aning.Behöver miyata-skärmhjälp.
Framskärmen har lite bråk med gaffelkronan och däcket. När kag ställer mig upp och trampar får jag ett litet "durr"
Skulle antagligen behöva höja skärmen litegrann för att bli av med det.
I bak-kant så har jag lite mellanrum så att jag kan höja, men framtill ligger skärmen redan mot kronan.
Slipa lite på gaffelkronan?
Försöka ändra radien på skärmen lite så att den ligger "plattare" upptill?
Ta bort den "förstärkningen" av aluminium man klistrade fast?
Visa bilaga 727758Visa bilaga 727759
Jag tror inte det hjälper. Har plats på sidorna. Är i mitten det tar iSe inlägg #1246.
Utan att ha inspekterat just ditt bygge - men väl dreglat på håll, så snyggt - så skulle jag i första hand rekommendera att stuka skärmen så vackert och se om det hjälper.
stoppa i airpodsen igen! Du var ju utan för första gången på flera år i går! Och ska jag vara ärlig så har du skramlat i flera år men jag har inte velat vara elak och påpekat det :)Jag tror inte det hjälper. Har plats på sidorna. Är i mitten det tar iVisa bilaga 727772
Ska prova massera om radien lite och se ifall jag kan tjäna en millimeter eller två!
Detta är svaret på i princip alla bekymmer i cykelvärlden, faktiskt.Smalare däck?
Alla bara väntade på att du skulle hugga på denDetta är svaret på i princip alla bekymmer i cykelvärlden, faktiskt.
Liiite mindre tolkar jag som 28 mm.Alla bara väntade på att du skulle hugga på den
Fast just under här fallet är jag benägen att hålla med. Liiite mindre däck bara så är saken kirrad.
Se inlägg #1246.
Utan att ha inspekterat just ditt bygge - men väl dreglat på håll, så snyggt - så skulle jag i första hand rekommendera att stuka skärmen så vackert och se om det hjälper.
Det är ju så jag måste göra!Se *fork crown intendation"
Här kommer BQs skärminstallationsguide. Inkluderar "intendations for chainstays".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Airpodsen ska in. Då slipper jag lyssna på mina knän ocksåstoppa i airpodsen igen! Du var ju utan för första gången på flera år i går! Och ska jag vara ärlig så har du skramlat i flera år men jag har inte velat vara elak och påpekat det :)
*Följande inslag kan innehålla spår av killgiss*Jag tror inte det hjälper. Har plats på sidorna. Är i mitten det tar iVisa bilaga 727772
Ska prova massera om radien lite och se ifall jag kan tjäna en millimeter eller två!
Se *fork crown intendation"
Här kommer BQs skärminstallationsguide. Inkluderar "intendations for chainstays".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Froste levererar!Se *fork crown intendation"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske fila ner lite under kronan också, två mm hit och dit kan göra skillnad. Och så en skruv med en så platt skalle som möjligt. Finns rejält platta M5or med Philips. Jag vet det är skit men kan behövas ibland.Det är ju så jag måste göra!
Airpodsen ska in. Då slipper jag lyssna på mina knän också
Eller hur! Stänkskärm vad är det. lerskydd ska det vara!”Jävla amerikaner, det heter mudguards”, muttrade han.
”Fender” är antingen flygeln på en bil, en gummiklädd tingest som hänger vid sidan av ett båtskrov, eller en gitarr med ursprung i Kalifornien. Jag har alla tre, så jag vet minsann!Eller hur! Stänkskärm vad är det. lerskydd ska det vara!
Det är framförallt vatten som jag vill skydda mig och min cykel emot.
Kommer dessutom inte finnas mycket utrymme för "mud" under Jolovs skärmar.
Den har du fått till fint @wmanÄntligen fått på ett nytt styre som jag har haft liggande ett bra tag. Lite galet och knasigt, men rätt gött! Tror den är färdig nu.. för ett tag iaf
Visa bilaga 727813
Tackar! XT-bromsar med parallellogram istället för Lx för mer silver kanske hade varit snyggt iof.
Ja utan tvekan, det litar bättreTackar! XT-bromsar med parallellogram istället för Lx för mer silver kanske hade varit snyggt iof.
Den lite fulare lösningen är en popnit i ganska stor storlek. Nita från undersidan så blir det utstickande nithuvudet kvar på utsidan.Bytte skruven till en försänkt variant, försänkte "förstärkningen", slipade liite på kronan. Tjänade kanske 4-5mm motför där toppen av skruvhuvudet var förut.
Men ljudet är kvar. Så airpodsen åker fram!
Den är svår! Kolla om retrodecals kan göra en specialareHej!
Jag har letat med ljus och lyckta efter ett dekaler till min Miyata skyrunner. Hittar inga. Är det någon som har något tips? Dekalerna är i guld och rosa.
Ingen tvekan om den sakenTack, skall kolla. Känns om om det varit olika modeller på olika marknader.
T:et i serienumret anger att det mycket riktigt är en 91:a.Är det nån som vet vad det är för innerdiameter i styrröret på en Trailrunner? möjligtvis en 91a. Tänkte eventuellt byta till styrlager för ogängad gaffel…
Inget att tilläggaT:et i serienumret anger att det mycket riktigt är en 91:a.
Andra får gärna dubbelkolla och rätta mig men jag säger 1 1/8 tums styrlager och innerdiameter 25,4 mm.
Rosa!![]()
Ingen Big Fork gaffel, det är ovanligt!
Tackar!Ingen Big Fork gaffel, det är ovanligt!
Fin Valley![]()
Ovala klingor, det är 90-tal
Man känner sig minst 30% starkare i uppförsbackarna..Ovala klingor, det är 90-tal![]()
Samma som när jag tror mig cykla på stora klingan fast kedjan ligger på lilla :)Man känner sig minst 30% starkare i uppförsbackarna..![]()
Stolpen satt ju inte ens fast. Uppenbar fejk
Hade potential att sitta…Stolpen satt ju inte ens fast. Uppenbar fejk
Kan vi tolka det här som att en till miyata har räddats till flocken?Hade potential att sitta…
En 22.5” Valleyrunner för 50kr hänger bredvid min CargocrossKan vi tolka det här som att en till miyata har räddats till flocken?