Visa din nya cykel 2021!
Snygg färg o snygg hoj!!!Nu va den klar... Blev riktigt nöjd me resultatet!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snygg färg o snygg hoj!!!Nu va den klar... Blev riktigt nöjd me resultatet!
Fimpa loggorna på fälgarna också, pronto!!!Orbea Rallon M20. De-stickered och lite andra komponenter här och där
Visa bilaga 479128
Och beställ nya maxxis däcken innan dom tar slut.Fimpa loggorna på fälgarna också, pronto!!!![]()
Synd att det var ett skämt. Hade lätt köpt däck utan loggor om det fanns.Och beställ nya maxxis däcken innan dom tar slut.
![]()
[April Fools] First Look: Maxxis' New 'NotPatch' Tires - Pinkbike
Time to retire that Sharpie - here comes the NotPatch.m.pinkbike.com
Samma här, med tanke på responsen kanske det kommer. ?Synd att det var ett skämt. Hade lätt köpt däck utan loggor om det fanns.![]()
Forskar i hur man får väck loggorna. Är inga klistermärken...Fimpa loggorna på fälgarna också, pronto!!!![]()
De är fastvulkade. Går att gnugga bort, men det är alldeles för mycket jobb. Ska även finnas grejer som funkar att måla över med som verkligen täcker, men inget jag provat.Forskar i hur man får väck loggorna. Är inga klistermärken...
Kör 160mm gaffel på min Occam och kan säga att det är ett riktigt kul lyft att gå från 140mm! ? Tror de som köpt den med 150mm har en betydligt roligare hoj från början än vi som köpt med 140mm.Visa bilaga 480312
Efter ca 12 år utan cykel så inhandlades en Orbea occam i år. Senaste referensen var en gammal Kona Stinky. Detta är klart en ny upplevelse.
Har så barnsligt kul i skogen nu så de liknar inget!
Lite sugen på ett biffigare bakdäck samt eventuellt gå upp till 150 från 140mm på gaffeln om det visar sig möjligt.
Coolt! 160 lät ju ännu fränare! Det stämmer nog. Får se om någon vill gå åt andra hållet som jag kan byta med.Kör 160mm gaffel på min Occam och kan säga att det är ett riktigt kul lyft att gå från 140mm! ? Tror de som köpt den med 150mm har en betydligt roligare hoj från början än vi som köpt med 140mm.
Där är hon ju ?Visa bilaga 480312
Efter ca 12 år utan cykel så inhandlades en Orbea occam i år. Senaste referensen var en gammal Kona Stinky. Detta är klart en ny upplevelse.
Har så barnsligt kul i skogen nu så de liknar inget!
Lite sugen på ett biffigare bakdäck samt eventuellt gå upp till 150 från 140mm på gaffeln om det visar sig möjligt.
Där har du den. Inköpt förra året men bara dropper, växelreglage, bakväxel och axeln bak som är orört inför i år. ?Coolt! 160 lät ju ännu fränare! Det stämmer nog. Får se om någon vill gå åt andra hållet som jag kan byta med.
Snyggare pedaler och sommardäckHade tur och slog till på denna... Merida Mission Road. Snygg färg ? Visa bilaga 472370Visa bilaga 472373Visa bilaga 472374
Snyggare pedaler och sommardäck![]()
Snyggt! Stort villhöver på en biffigare gaffel nu.Där har du den. Inköpt förra året men bara dropper, växelreglage, bakväxel och axeln bak som är orört inför i år. ?
Forta hjul och allt, like på den!Nwd och åket för 2021
Visa bilaga 483382
Elektriska växlar på den där serru, behövs ingen kassett då.Kommer nog gå fortare med kassetten monterad?
Nä hä räknade du ut det själv el fick du hjälp ?Kommer nog gå fortare med kassetten monterad?