Olaväxjö
Aktiv medlem
Visa din Rock Machine
Hur bredda får man plats med då?trampapådå sa:Ja de går bra!
Olaväxjö sa:Går de byta till 29” hjul på en rock machine 90?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur bredda får man plats med då?trampapådå sa:Ja de går bra!
Olaväxjö sa:Hur bredda får man plats med då?trampapådå sa:Ja de går bra!
trampapådå sa:Om du kollar längre upp i tråden så kör thompatiger 29 tum 2.4 bredd. har för mig att han sagt att de finns rätt gott om plats så kanske 2.5-2.6 funkar också
men inte provat själv!
Olaväxjö sa:trampapådå sa:Om du kollar längre upp i tråden så kör thompatiger 29 tum 2.4 bredd. har för mig att han sagt att de finns rätt gott om plats så kanske 2.5-2.6 funkar också
men inte provat själv!
Men de måste väll vara en 27+ för att 29” ska få plats?
King_Lake sa:Om man vill slänga på en ny bakdämpare med 150 eller 160 mm slaglängd på en Blizzard 27.5+ med 140mm orginal, vad ska man ha för mått då?
Orginal dämparen är på 210 / 55mm.
Vad skulle hända om jag slänger på en RS monarch plus 200x57?
trampapådå sa:216x63 funkar, den ger dig 160mm slag. Men du höjer bbt och brantare till gaffelvinkeln 1grad och sadeln 1 grad. Har du 160mm gaffel?
marr sa:trampapådå sa:216x63 funkar, den ger dig 160mm slag. Men du höjer bbt och brantare till gaffelvinkeln 1grad och sadeln 1 grad. Har du 160mm gaffel?
Har ramen utrymme för det?
Finns inget väder att skylla på. Bara ut och kötta! ? Najs Rock Machine! ?
Jo vintern lyser med sin frånvaro.
Renthal fatbar v2 alu är de!Jo vintern lyser med sin frånvaro.
Vad har du för styre? ?
Okej, med 35 mm rise?Renthal fatbar v2 alu är de!
Okej, med 35 mm rise?
Ser riktigt bra ut! ?Ja precis, köpte de beggat för ett bra pris. Hade 25mm rise innan med spacer under stammen. så tog bort den med detta så vart de lika! ?
Tackar är det bredd eller höjd som inte räcker vill främst veta om 27.5x3 ryms när jag gillar att köra med de i stök. Allternativt om du kan mäta bredden mellan ramen?Den tar 29x2,6 Botrager XR4, större än så går inte.
Visa bilaga 409162
Visa bilaga 409163
Ny gaffel och bakdämpare, ska bli kul att hårdtesta när parkerna öppnar i sommar! Känns kanonbra änsålänge ??