Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ostrand sa:Kittad för Vättern.
Starcus sa:Min nya lekkamrat. S-Works Venge Sram Red AXS.
Stumpy sa:Ja, bara klåpare på SCS.
Starcus sa:Stumpy sa:Ja, bara klåpare på SCS.
Kommentaren säger nog dessvärre mer om dig än om dem.
Jag tror att det ligger något i den teorin.R sa:Min bedömning, baserat på att jag sitter och killgissar, är att vi i den första kommentaren gällande SCS vandel har att göra med begreppet ironi. Fin cykel för övrigt!Starcus sa:Kommentaren säger nog dessvärre mer om dig än om dem.Stumpy sa:Ja, bara klåpare på SCS.
Vibrationer-föreläsningen från november 2018 vill man ju veta mer av. Vilken cliffhanger...konscious sa:Mitt bidrag.
Rompa sa:blev en Crux idag , får se hur d känns...
Raggamuffin sa:OSBB (2019) försöker få klart för mig :)
30mm axel och vilket vevparti med det passar, fast lagret är smalare än 68mm så man får köra adaptrar? Inte konstigare än så?
cerro sa:Raggamuffin sa:OSBB (2019) försöker få klart för mig :)
30mm axel och vilket vevparti med det passar, fast lagret är smalare än 68mm så man får köra adaptrar? Inte konstigare än så?
OSBB 2019 är vanlig BB30 68mm brett på lvg och PF30 73mm brett på mtb. Många år sedan (SL3 eller kanske SL4 på Tarmac) som det var smalare och krävde speciella koppar.
Rompa sa:Blev ett Force vevparti oxå :)
Lejon sa:Ja här kan jag ju lägga upp den också!
Johan A sa:Tycker fortfarande att det är snyggare med cantibromsar.
Tobbe A sa:Epic S-Works 120 mm gaffel, no brain bak, DT 240 nav, titanekrar, kolfälgar, mål under 9 kg till våren.
Rompa sa:Tobbe A sa:Epic S-Works 120 mm gaffel, no brain bak, DT 240 nav, titanekrar, kolfälgar, mål under 9 kg till våren.
Berätta gärna lite mer om bakdämparen :)
Tobbe A sa:Rompa sa:Tobbe A sa:Epic S-Works 120 mm gaffel, no brain bak, DT 240 nav, titanekrar, kolfälgar, mål under 9 kg till våren.
Berätta gärna lite mer om bakdämparen :)
En sån här, funkar väldigt bra och så lättar man en del.
https://www.bikeyoke.de/en/Specialized-Epic-2018-2019.html
Lejon sa:Ja här kan jag ju lägga upp den också!
Japp en Deauville med extra stora packväskorna och hållare för cykel. Fruktansvärt gubbig och jag gillar den just därför.SGS sa:Lejon sa:Ja här kan jag ju lägga upp den också!
En Deauville? Inte ofta man ser dem. Härligt bruksinriktad!
(Skön trampcykel också förstås).