Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
garfunkel sa:Proffs i ordets bemärkelse betyder att man får betalt för att utöva sin sport. Har inget med hur duktig man är.
bigmollo sa:Den där fågeln har inga tempoben.
Lyktstoplemedhjul sa:freddan sa:Imponerande siffror av Hayman på Paris-Roubaix..
http://home.trainingpeaks.com/blog/article/power-analysis-mathew-hayman-s-victory-at-paris-roubaix
Vad man förväntar sig av ett proffs
Att ett proffs ska kunna ligga och skapa 230 watt i 6h ser jag inte som en bedrift. Visst det är väl en bedrift men ska vi ha proffstiteln så får de vara som i alla andra sporter. Utöver det vanliga
Supertramp sa:Lyktstoplemedhjul sa:freddan sa:Imponerande siffror av Hayman på Paris-Roubaix..
http://home.trainingpeaks.com/blog/article/power-analysis-mathew-hayman-s-victory-at-paris-roubaix
Vad man förväntar sig av ett proffs
Att ett proffs ska kunna ligga och skapa 230 watt i 6h ser jag inte som en bedrift. Visst det är väl en bedrift men ska vi ha proffstiteln så får de vara som i alla andra sporter. Utöver det vanliga
Framförallt var det en bedrift att vara först över mållinjen och vinna Paris Roubaix!
Lyktstoplemedhjul sa:...men med tanke på att det bara krävs 230 watt...
freddan sa:Lyktstoplemedhjul sa:...men med tanke på att det bara krävs 230 watt...
Var får du det ifrån?
Lyktstoplemedhjul sa:Nu provar jag "svara".
Det borde jag ju faktiskt kunna göra om jag var ett proffs. Nu är jag inget proffs :(
Ska vi vara semiseriösa så ska jag ut vardagspendla min puls är lite förhöjd så tror det blir lugnt tempo idag
freddan sa:Lyktstoplemedhjul sa:Nu provar jag "svara".
Det borde jag ju faktiskt kunna göra om jag var ett proffs. Nu är jag inget proffs :(
Ska vi vara semiseriösa så ska jag ut vardagspendla min puls är lite förhöjd så tror det blir lugnt tempo idag
Ett proffs klarar ju 340W i drygt 6h, det gjorde Gingsjö runt sjön. 230W lär du klara som nybörjare av utan att egentligen få en förhöjd puls, den kanske till och med sjunker. Det är lite som att sitta på en stol. Efter några timmar blir man kanske lite stel men det är inte jobbigt. Ut och kör nu.
Lyktstoplemedhjul sa:freddan sa:Lyktstoplemedhjul sa:Nu provar jag "svara".
Ett proffs klarar ju 340W i drygt 6h, det gjorde Gingsjö runt sjön. 230W lär du klara som nybörjare av utan att egentligen få en förhöjd puls, den kanske till och med sjunker. Det är lite som att sitta på en stol. Efter några timmar blir man kanske lite stel men det är inte jobbigt. Ut och kör nu.
Ja men vad bra då! Då kanske vi slipper se proffsen skryta om sina 230 watts i fortsättningen :(
chrhar sa:Vad gick ni 6h @ 230w ifrån egentligen?
lundatok sa:Gjorde test hos Aktivitus idag, fick rådet att köra mer VO2max. Vad har ni för gamla favoriter som skulle kunna funka för att skicka upp mitt VO2 lite till?
Ett Vo2max block kan funka om du är fresh! Kör 10 st 4*4 på 7 dagar. 1-2-1-2 per dag, osv. Jag lyckades pressa upp mitt testvärde sinnessjukt högt med ett sådant block hösten 2013.lundatok sa:Gjorde test hos Aktivitus idag, fick rådet att köra mer VO2max. Vad har ni för gamla favoriter som skulle kunna funka för att skicka upp mitt VO2 lite till?
boisare sa:
Slår mig.Olby sa:1min 45watt på 22kg