Visa ditt avslut på styrlinda
Du tar inte i tillräckligt alltså, utan fisåker mest?Nä. Ingen speciell anledning. Och det har aldrig hänt att det lindat upp sig för mig p.g.a. det heller. Så för mig är det ett ickeproblem.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du tar inte i tillräckligt alltså, utan fisåker mest?Nä. Ingen speciell anledning. Och det har aldrig hänt att det lindat upp sig för mig p.g.a. det heller. Så för mig är det ett ickeproblem.
sist tog jag loss lindan, tog en kaffe, en glass, åt middag, tog en öl, sov, tittade på skiten igen, väntade en dag. sedan fick det bli som det blev. fotoförbud på den :)Nä. Ingen speciell anledning. Och det har aldrig hänt att det lindat upp sig för mig p.g.a. det heller. Så för mig är det ett ickeproblem.
Tycker det är värre med fult lindade styren. Ffa fula avslut.
Hittills har jag bara hört snack...
Jag är inte någon expert på att linda styren och ibland blir det så dåligt att jag lindar om. ?
Gör inte alla på Happy det? Fisåker. ?Du tar inte i tillräckligt alltså, utan fisåker mest?![]()
Är det 3Ms eltejp hoppas jag...För att vara halvt seriös. Vad rekommenderar ni för tejp till avslutet? Svart eltejp i alla ära men det måste väl finnas något lätt, exklusivt och dyrt alternativ som kompenserar min slarviga lindning.
Trodde först att det satt en brandsläckare under styret när jag kollade snabbt. :)Visa bilaga 516907Utan tejp är snyggast tycker jag. Sen finns det en miljon andra saker som inte är estetiskt optimalt på det här härket.
OJ OJ! Lindat baklänges?! Vad skall alla säga nu?! ?Visa bilaga 516907Utan tejp är snyggast tycker jag. Sen finns det en miljon andra saker som inte är estetiskt optimalt på det här härket.
Gråter inombords, lär ligga sömnlös inatt efter den här tråden.OJ OJ! Lindat baklänges?! Vad skall alla säga nu?! ?
Helt enig i dig här :) Har sett alltför många lindor som kavlat ihop sig som sitter åt fel håll.Lite funktion har ju riktningen också, lindar du bakåt från ovansidan så blir det mer spänning på lindan när man håller hårt och pumpar på. Lindar man som du lindat så lossar man lindan om man gör samma sak, därför jag undrade om det är någon speciell anledning till att du lindar den åt det hållet ?
Och där dog tråden.Känner att det är dags att sätta ned foten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tänkte visa någon bild, men nä.... det är inte perfekt. Får göra det någon gång jag är riktigt uttråkad.sist tog jag loss lindan, tog en kaffe, en glass, åt middag, tog en öl, sov, tittade på skiten igen, väntade en dag. sedan fick det bli som det blev. fotoförbud på den :)
Jag undrar hur det fungerar med paketsnören i 25°? Man slipper bekymra sig för att lindningen skall lossna iaf. #slipperywhenwet ?Känner att det är dags att sätta ned foten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag undrar hur det fungerar med paketsnören i 25°? Man slipper bekymra sig för att lindningen skall lossna iaf. #slipperywhenwet ?
Haha, nu får Skogling hjärtinfarkt
Åt fel håll! Den ska spännas när du gasar.Så tejpar man! ?
Är det ok om man inte cyklar och gör motorljud med munnen och gasar?Åt fel håll! Den ska spännas när du gasar.
bara på årets 366e dag!Är det ok om man inte cyklar och gör motorljud med munnen och gasar?
MED handskar ja!Jag slits mellan att tänka - att cyklister förr var av hårdare virke och/eller - att de förmodligen var card carrying members of world united masochists. Personligen har jag inget mot lite mysig stoppning i lindan och några varv eltejp upptill men ska man vara fin får man lida pin som min mormor sade.
Visa bilaga 517082
Jag håller aldrig där när jag gasar? ?Åt fel håll! Den ska spännas när du gasar.
Madda-F, har du en Aethos?!Okej, för att sprida lite lugn.
Här avsluet på min Aethos. Här kan jag alltså sitta ner och ta i. Phu!
Jag var på väg att fråga om någon använder buntband, men här är svaret! Snyggt!
Skönt att någon kom in och väckte tråden till liv igen.
El och disc också. Skräp.Jag är chockad. Jag som alltid trott Skogling hade stil på sitt cyklande, men nu har han alltså nedlåtit sig till att köra Spez. Där föll det korthuset ihop.
Det roligaste dalanamn jag kommit i kontakt med var en kollega som hette Fräs-Jan…Styr-Linda låter inte osannolikt i Dalarna. Styr-Linda & Styr-Björn på Styr-gården i Styrsjöbo.
Hej.. "VAD VÄGER DET"?? Grabben, det är 2020tal! Se föfaan till att både linda och eltejp har en aerodynamisk yta! I närmaste försäljningsbroschyr från amerikanska cykelföretag så kan du läsa precis hur många watt du tappar annars, direkt du sätter dig på riggen... mvh borano20Frågan är väl "VAD VÄGER DET?".
Lätt för dig att säga. Du känner väl Sket-Evert på nattskiftet? Han hade fan ingen is i groggen, och Monarken hans hade inte sett olja på kedjan sen gud gick i kortbyxor. Smaka, däremot, på begreppet mellanchefsrock… Förvpnansvärt många lv-cyklister som också är medelålders amatörmusiker. Jag tror fan det går fler Stratocasterägare per Bianchi än det går Formel 1-fantaster på just mellanchefer. Själv tar jag en GT med tonic från Coop…Är det inte extremt mycket 2010-tal att använda mellanchef i nedsättande sammanhang? För det var väl så du menade? Som att varmröka en gul Blend på väg ut genom vindfånget på Biltema i en mindre mellansvensk stad?