Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Lösningen är att alltid cykla alla rundor längre än ens mål E. Kolla in och gör steve abraham - han fattade att 300+ km rundor varje dag är da shit! Fixa E på 300 på ett år!?
NLC sa:Bengt-re sa:Lösningen är att alltid cykla alla rundor längre än ens mål E. Kolla in och gör steve abraham - han fattade att 300+ km rundor varje dag är da shit! Fixa E på 300 på ett år!?
Om jag bara hade tid...
Bengt-re sa:NLC sa:Bengt-re sa:Lösningen är att alltid cykla alla rundor längre än ens mål E. Kolla in och gör steve abraham - han fattade att 300+ km rundor varje dag är da shit! Fixa E på 300 på ett år!?
Om jag bara hade tid...
?
Och mat och ekonomi... Cool tanke att klara E 300 på ett år dock... precis på gränsen till det möjliga.
Men vad tusan 99 är ju inte illa! Det är ju 1000 mil i sadeln bara på 100 km rundor!
NLC sa:75 mi / 99 km - det går inte fort inte...
Tjohopp... 65 km.Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:46... Det var inte mycket att hänga i granen.
54km nu. Skönt att det går på det hållet ivf ;)
15 turer på minst 66km ger mig E=66. Sen blir det lite värre. 81 tiomilsrundor...till E=100 (km)
Jeppe_E sa:Tjohopp... 65 km.Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:46... Det var inte mycket att hänga i granen.
15 turer på minst 66km ger mig E=66. Sen blir det lite värre. 81 tiomilsrundor...till E=100 (km)
Henrik_E sa:71 km / 800 m
Ingen aning vad det säger om mig som cyklist.
Jeppe_E sa:Tjohopp... 65 km.Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:46... Det var inte mycket att hänga i granen.
Stervelo sa:Hmm, varför cyklar ni? För att nöta mil, för att bli snabba? De går inte helt hand i hand de där. Knepigt mått.
Kan lugnt säg att många har högre nummer än jag, inom samma år, men jag cyklar ifrån dem ändå.
Så vad ska vi med måttet till? Menlöst tycker jag.
Arsozath sa:Allt som motiverar till träning är väl bra?
Bra där. Fortfarande kvar på 66 km, trots 1400 km i aug. Måste vara någon sorts rekord :pBengt-re sa:
Jeppe_E sa:Bra där. Fortfarande kvar på 66 km, trots 1400 km i aug. Måste vara någon sorts rekord :pBengt-re sa:
Hinner ju aldrig cykla de där långa rundorna :)
Arsozath sa:Jeppe_E sa:Bra där. Fortfarande kvar på 66 km, trots 1400 km i aug. Måste vara någon sorts rekord :pBengt-re sa:
72! Så jag ligger fortfarande före Jeppe (jätteviktigt).
Jeppe_E sa:Arsozath sa:Jeppe_E sa:Bra där. Fortfarande kvar på 66 km, trots 1400 km i aug. Måste vara någon sorts rekord :pBengt-re sa:
72! Så jag ligger fortfarande före Jeppe (jätteviktigt).
BAH! 13 turer till 72.... okej. Nytt mål för september satt. Cykla längre....
Peach sa:Man verkar "tjäna" på att använda rätt enhet - inget jag har reflekterat över. Inte förrän jag kollade wiki
ohellstrom sa:Började logga med GPS 2010, men alla rundor sen dess har inte lastats över till Strava. Hursomhelst, med tillgänglig data får jag:
(E) Cykel: 93km/66mi
(E) Löpning: 31km/23mi
Jeppe_E sa:ohellstrom sa:Började logga med GPS 2010, men alla rundor sen dess har inte lastats över till Strava. Hursomhelst, med tillgänglig data får jag:
(E) Cykel: 93km/66mi
(E) Löpning: 31km/23mi
Det är nästan kränkande att episka turer som ST och andra av dina eskapader inte kan tillgodoräknas detta fantastiska mätEtal :p
Detta indikerar att Peach's teori om att använda kilometer är digital doping är fel då jag ligger 90 km / 65 mi.ohellstrom sa:(E) Cykel: 93km/66mi
Henrik_E sa:Detta indikerar att Peach's teori om att använda kilometer är digital doping är fel då jag ligger 90 km / 65 mi.ohellstrom sa:(E) Cykel: 93km/66mi
NLC sa:2 pass till och det blir E 80 mi, idag 79 mi
ohellstrom sa:Om man inte fört detaljerad träningsdagbok bli det ganska osäkert att inludera icke-digitala turer.
Jag vet att jag cyklat åtskilliga +100km innan garmin kom in i mitt liv men hur många på exempelvis 95km (eller 33km löpning) jag har som därmed snart skulle falla ur beräkningen igen har jag ingen aning om...
ohellstrom sa:Om man inte fört detaljerad träningsdagbok bli det ganska osäkert att inludera icke-digitala turer.
Jag vet att jag cyklat åtskilliga +100km innan garmin kom in i mitt liv men hur många på exempelvis 95km (eller 33km löpning) jag har som därmed snart skulle falla ur beräkningen igen har jag ingen aning om...
NLC sa:ohellstrom sa:Om man inte fört detaljerad träningsdagbok bli det ganska osäkert att inludera icke-digitala turer.
Struktur för böfvelen!