Visa era fulkineser i carbon
Någon som vet vilken modell av hoj detta är på bilden, den är från http://www.flyxii.com
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
garfunkel sa:Nice. Vilken ram är det?
Mannbergo sa:Är lite sugen på att bygga ihop en cykel och funderar lite på storleken på de här ramarna. Är de lite mindre än standardstorlekarna eller? Jag är 188 och har långa ben och står väl och väger mellan 19 eller 21". Är väl en FS jag funderar på först och främst.
Vill höra lite erfarenheter!
turisten sa:Äntligen klar.
Ram från yeoleobike i UD. Finishen var usel, så jag har fått den lackad svart av en bekant i grannbyn.
American Classic Race hjul som jag hade sedan tidigare.
10 delat med XT kasset + 42t. Sram X0 gripshift. Valde exakt samma uppsättning som på min Canyon CF SLX för att kunna plocka reservdelar vid behov mellan cyklarna
XT m8000 bromsar
Ashima skivor
3T 720 flatbar
Selle Italia SLR Team
XTR M9000 vevparti
Absolute Black 34/36 oval chainring
DT Swiss ODL gaffel och dämpare.
På ingång: Yep sänkstolpe
Mannbergo sa:Okej tack så mycket. Då låter det ju som att en sån skulle funka. Sen när man väl bygger eget går ju det mesta att justera med olika styrstammar m.m!
macaai sa:Vad får man betala för en fs kinesram? Ingår dämpare?
Husabuse sa:Hur skall tystnaden tolkas?
Har fulkinesbyggarna dött pga rambrott, är alla ute och cyklar sig trötta, eller är det bara internetcyklister som bygger?
Yishun - bra grejer eller dumdristigt?
garfunkel sa:Husabuse sa:Hur skall tystnaden tolkas?
Har fulkinesbyggarna dött pga rambrott, är alla ute och cyklar sig trötta, eller är det bara internetcyklister som bygger?
Yishun - bra grejer eller dumdristigt?
Yishun är vad jag har förstått bland de bättre tillsammans med Hongfu och Dengfu och ett par till.
NickPick sa:Det måste ju ha blivit dyrare om inte annat. Bör spela stor roll?
Stark dollar svag krona, typ.
Ger det mindre pang för pengen så...
konstruktören sa:Jag är väldigt nöjd med mina Yishun cyklar. Den helstela har gått två Cykelvasor och två Lidingö. Jag använder den också som vinterträningscykel. Jag har bytt styrlagret till rostfritt
Den heldämpade har gått en mängd långlopp. Jag har bytt länklagrena till rostfria och även styrlagret till rostfritt.
Väldigt nöjd med kolfiberhjulen jag har 30mm AM fälgar på den dämpade och 25mm XC på den stela. AM fälgarna är marginellt tyngre. Hjulen är fortfarande helt raka och repfria
Växelöronen är ganska massiva och pallar ett bakväxelhaveri vilket känns bra
Jag gillar att meka och ser till att allt är rengjort och smort. Jag byter grejor när dom är slitna
Yishun utvecklar ständigt sina produkter och jag är osäker på om mina grejor fortfarande säljs