Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Kasper1 sa:Rocket Ron 2.25 liteskin
520 gram
pennan sa:finns det något sub 550g 29 däck(minst 2,2) som är lätta att stansa?
Mina raceking racesport vägrar täta på sidoväggarna...
Protectionvarianten tätar kanonbra men är ju 100g tyngre:-(
Jocke77 sa:Jag har kört på flera av Schwalbes däck med Liteskin och det har funkat bra för mig. Har inte skurit upp sidoväggarna någon gång, däremot fick jag pyspunka på Finnmarksturen -16 och fick stanna och pumpa tre gånger för att vätskan inte tätade. Pyspunkan uppkom pga av att jag körde lite väl aggresivt med det låga däcktrycket jag hade och fick genomslag utför. Min uppfattning är att åkstil och linjeval spelar nog så stor roll som däckets uppbyggnad när det kommer till hur mycket man punkterar.
Kasper1 sa:Rocket Ron 2.25 liteskin
520 gram
castrello sa:Haha! Stor humor att folk rekommenderar Liteskin. Vad tävlar ni på? Mondo löparbanor?
Ok är det så enkelt alltså?RockyM sa:Conti gucka till Race King!
castrello sa:Haha! Stor humor att folk rekommenderar Liteskin. Vad tävlar ni på? Mondo löparbanor?
Går lika bra med annan gucka .RockyM sa:Conti gucka till Race King!
Jasså, mina raceking RS läcker genom sidoväggarna som f-n med denna http://www.hutchinsontires.com/us/road/accessory/protectair-max-ad60217sdx sa:Går lika bra med annan gucka .RockyM sa:Conti gucka till Race King!
Doominator1 sa:Thunder Burt snakeskin. 515 gram i vissa fall. Själv kör jag det som bakdäck året om.
pennan sa:https://happyride.se/forum/file.php/1/file=337310/filename=20171029_092800.jpg
Såhär ser mitt ut efter en veckas tätande....
Skogling sa:Ja fast man skall inte marknadsföra ett däck som tubeless om det ej fungerar som tubeless.
Jensen sa:Men lovar schwalbe tubeless på Liteskin?
BjornR sa:Jensen sa:Men lovar schwalbe tubeless på Liteskin?
Nej. Snakeskin och uppåt eller TL-Easy.
Skogling sa:"However, we cannot guarantee that LiteSkin tires used with commercially available sealants will be safely and permanently sealed. "
Det tillägget fanns ej 2014/15. :)
Frehal sa:Skogling sa:"However, we cannot guarantee that LiteSkin tires used with commercially available sealants will be safely and permanently sealed. "
Jag tolkar att de menar att Schwalbes egen vätska funkar. Övriga fabrikat vill de inte garantera!?
Men vad vet jag?
Skogling sa:"However, we cannot guarantee that LiteSkin tires used with commercially available sealants will be safely and permanently sealed. "
BjornR sa:Frehal sa:Skogling sa:"However, we cannot guarantee that LiteSkin tires used with commercially available sealants will be safely and permanently sealed. "
Jag tolkar att de menar att Schwalbes egen vätska funkar. Övriga fabrikat vill de inte garantera!?
Men vad vet jag?
Deras egna vätska är 'commercially available' som i sin tur bara är rebrandad stans. Klart och tydligt att dom inte lovar någonting. Dom skriver att det kan gå, inte att det kommer.
Då tätade det direkt!RockyM sa:Conti gucka till Race King!