Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pepperazzi sa:Iofs nya bilar i år och kanske lite andra förutsättningar, men Kimi har redan tagit mer poäng än vad Marcus gjorde under hela förra säsongen i Alfa/Sauber.
stenmark sa:Ska ni ta och skärpa er i år?
Förra året var det ju bara Rekrevs som gav ett marginellt motstånd i manger spelet när jag tog hem en 7:e plats totalt.
rekrevs sa:stenmark sa:Ska ni ta och skärpa er i år?
Förra året var det ju bara Rekrevs som gav ett marginellt motstånd i manger spelet när jag tog hem en 7:e plats totalt.
7:a i år igen är ju bra, men inte tillräckligt bra :)
Nix.Ska du sluta spela på Ferrari i år och skaffa ett vinnande lag ? ?
DAS-merca lär de vara som gäller...Nu har jag gått med också iaf.
Dags att börja slipa på årets vinnande lag.
Är RbR starka nog att ge Mercan en chans.
Eller är det samma start som förra året där man bara måste ha max merca?
Fyll stallet med den mycket europeiska kombon Das Renault? :)Att Renault plötsligt fick fart bilen sista dagen gjorde ju inte besluten lättare.
Mm, :)Fyll stallet med den mycket europeiska kombon Das Renault? :)
Jo det där förvånar mig att ingen gjort förut. Bara laserscanna vinnarbilen och kopiera aeron. Minus ev undersida golv och lite annat, borde ändå ta ett midfield-team rätt långt. Lite trist dock.
Jag tror på det senare, motor mode max 3/10.RBR ser rätt snabba ut, men bilen ser också svårkörd ut. Många småsnurrar och avåkningar.
Tror landet ligger som följer
Merc - som vanligt
RBR
Ferrari
Pink Merc
ANNAT
Men en del verkar ju tro att rosa pantern är 2a snabbaste.
andra tror istället att Ferrari kör på gamal avdankad sovjet soppa och bara får ut 75% av sin motor. Och att dom egentligen ligger i par med Merc och RBR.
Jag tror på det senare, motor mode max 3/10.
Tror pink merc kommer slåss med McL och Renault.
1 Das Merc
2-3 RBR, Ferrari
4-6 Pink Merc, McL, Renault
7+ resten
www.autosport.com
Det brukar vara så ja men nu sandbaggar Ferrari också. Upp till 1,5s per varv vs samma motor i Alfa.Varje år så tror alla att Ferrari sandbaggar när det egentligen är Mercedes som håller tillbaka. Ferrari verkar redan pessimistiska om det förstås inte är teater, men det tror jag inte.
![]()
Ferrari could switch focus to '21 F1 car if early races are poor
Ferrari could make an early switch to focus on its 2021 Formula 1 car if the gap to the front of the field is too big in the opening raceswww.autosport.com
Haha, ja fan vad dåliga dom är där. Billigt ställe att förbättra sig vs annat skulle jag tycka om jag ledde operationen. Bara köpa in bra realtidsbeslutsstöd och rekrytera några data scientists, kostar väl typ som en halv framvingeiteration.Undrar om Ferrari slängt sin magic 8 ball som skötte strategierna förra året?
Länk?
www.nplusbikes.com
Var mest nyfiken på den stora prisskillnaden till axs, men det var åtminstone andra hjul med.Skiftat lojalitet & har ett köpsug mitt i misären? ?
![]()
Mercedes-AMG F1 Team Road Bike | n+ Bikes
Introducing the Mercedes AMG Petronas road bike, the latest in aerodynamic design, crafted by the talented team behind the Mercedes-AMG Petronas race car.www.nplusbikes.com
Kul med svenskt iallafall :)Såg ni e-F1 igår?
Om dom bara tar bort kalkonerna/jippofolket och får in fler av dom riktiga förarna kan det väl bli lovande. Och sätta på mer realism, inte reduced damage. Och straff i rejset för såna komiska grejer som Johnny Herbert i starten.
Lite svårare att fixa verkar att spelet inte räknar av tillräckligt med traction för att köra utanför banan. I Bahrain brukar det vara sand och rätt halt utanför, inte så att man kan köra lika fort utanför banmarkeringarna och komma in igen.
Bättre än inget! :)