Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
waalis sa:De må kalla det för en AM cykel, men geometritabellen berättar en helt annan historia. Kort, hög och brant. Raka motsatsen till vad man vill ha
pbeijer sa:65.5 - 66
jofahjalm sa:Vad jag känner till så är ragley ensamma om att publicera geometri med saggad gaffel. Det där ör dessutom en heldämpad cykel.
jofahjalm sa:Vad jag känner till så är ragley ensamma om att publicera geometri med saggad gaffel. Det där ör dessutom en heldämpad cykel.
Alfakrull sa:Lite trådarkeologi men såg att det var schysst pris på 2019 års modell av denna, 17k och det är väl rabatt ibland https://www.xxl.se/white-am-275-interceptor-19-terrangcykel-unisex-bla/p/1156917_1_style
Geometrin är uppdaterad också, verkar vara ganska likt men längre, 435mm reach i medium och 459mm reach i large, ganska ok för cyklar med 432 respektive 470mm sadelrör. Har dock lagt på sig en del vikt, kanske främst för degraderingen GX till NX http://whitebikes.se/cyklar/am-275-interceptor-19/
tmalm sa:Det är nästan konstigare att publicera osaggad geo än att bara copypasta förra modellen.
Jamenar, de måste ju veta hur geon är med sag men väljer att visa nåt man inte har nytta av.
(och att bara copypasta ger oxå kunden värdelös info men till mycket mindre ansträngning)
/T
jofahjalm sa:tmalm sa:Det är nästan konstigare att publicera osaggad geo än att bara copypasta förra modellen.
Jamenar, de måste ju veta hur geon är med sag men väljer att visa nåt man inte har nytta av.
(och att bara copypasta ger oxå kunden värdelös info men till mycket mindre ansträngning)
/T
Jag har en känsla för hur en osaggad geometritabell svarar mot en cykel känns. Om man ska försöka publisera en saggad geometri så måste man ju anta ett visst sag. Är du säker på att du vill ha en statiskt saggad geometri? Varför då inte en dynamiskt saggad geometri? Jag tycker man ska hålla sig till att publisera saker som faktiskt går att mäta och verifiera på cykeln. Effektiv ospecificerad sadelrörsvinkel är ett låtsatsmått...
NX vevpartiet kanske väger en hel del mer än RaceFace? Säkerligen även hjulen, och 12x NX-kassetten.15,2kg katalogvikt är ju smått absurt. NX är visserligen en nedgradering ja, men gruppen väger ju ändå OK i faktiskt vikt. Vad är det som drar ner annars? Svintung ram, tunga hjul?
Haha ja det hade jag inte räknat med. CV kittad!Ser ok ut! ? Men varför har man satt lockout både fram och bak på en stigcykel? Väldigt mycket kablar var det iaf!
Många 29 ägare slänger på 27.5 på sina hojar för mer lekfullhet. Jag kör både och.Lansera en 27.5 år 2018? Jag trodde alla tillverkade mer eller mindre hade slutat saluföra dom.
Plattissar? Jag råkar ha fett 29 framhjul med passande 140 gaffel, kanske funkar?Jag är sugen på att byta till kortare vev iaf, slår ofta i dem..
Ja jag kör plattisar. Testa o byt :D vet inte om fett 29"-hjul passar.Plattissar? Jag råkar ha fett 29 framhjul med passande 140 gaffel, kanske funkar?
Tjena, har själv köpt en sån här , nu när dom hade rea så gav 15990kr. Men känns som jag fått en begagna. Såg på din första bild där den påsen med saker. Va fick du i din?mvhNu fixa tubeless! Visa bilaga 400424Visa bilaga 400425
NX vevpartiet kanske väger en hel del mer än RaceFace? Säkerligen även hjulen, och 12x NX-kassetten.
Tjena, har själv köpt en sån här , nu när dom hade rea så gav 15990kr. Men känns som jag fått en begagna. Såg på din första bild där den påsen med saker. Va fick du i din?mvh
Den där var inte speciellt lik den ovan. Men du har kanske bytt ut halva hojjen själv?Hela cykeln va ihopsatt när den kom hem till min dörr.. givetvis i kartong. Men de va små saker som gjorde att jag började misstänka att den är en retur cykel. Konstiga kabeldragningar. Vajer ändhylsorna va inte i samma färg m.m så undrade bara om jag saknar någonting min sån påse. Det va bara böcker.. inte ens stanser till framgaffeln som alltid hänger med fox dämparna:/ men jag har pillat och fixat nu.Visa bilaga 407579Visa bilaga 407580Visa bilaga 407581
Den där var inte speciellt lik den ovan. Men du har kanske bytt ut halva hojjen själv?
Nä bara slangar, framdrev , skivorna och Remoten för dämparna..:)Den där var inte speciellt lik den ovan. Men du har kanske bytt ut halva hojjen själv?