Tomcat1
Aktiv medlem
SBR #49
Måste tyvärr lämna min plats för detta rejs pga en dålig vurpa idag....
Oj, sjukan?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yes, slutade med brutet skulderblad, nyckelben och några revben på bak och framsidan.....Oj, sjukan?
Yes, slutade med brutet skulderblad, nyckelben och några revben på bak och framsidan.....
Yes, slutade med brutet skulderblad, nyckelben och några revben på bak och framsidan.....
Stämmer, sista SS innan dubbeln och bermsen. Tack!Krya på dig! Gick det åt helsike i väsjö eller? Blev ju bra halt idag
Stämmer, sista SS innan dubbeln och bermsen. Tack!
Ja det gick åt helvete kan man säga utan att överdriva. Skönt att du klarade dig helskinnadDär höll jag också på att fara åt fanders, sjuk otur att det gick såpass dåligt denna gång. :(
Finns det platser kvar? Såg att det vat obligatoriskt att välja reservplats i formuläret.
nån plats kvar?
Done!Tja japp! Lägger upp dig så swisha på en anmälan så är vi go!
Jag sitter inte och håller på min plats när andra vill raca! Pga spricka i handen så tror jag inte jag kommer kunna delta på ett värdigt vis. Hoppas, men känns i nuläget inte troligt eftersom läkaren sa att jag får börja använda handen samma dag som rallyt!
Jag vill supergärna vara med och rejsa.
Finns det någon reserv lista?
Asbra! Tack!Jag skriver upp dig på reservlistan! Du e #1 just nu :)
Asbra! Tack!
Tackar. Swishat!Gick snabbt där. Signar upp dig på listan så swisha så är du gejm!
Tjena, nån som kan banorna och som ska köra igenom dem på lördag?
jag tar den!1 plats öppen!
Kul! Kom ihåg att anmäla dig via länkenjag tar den!
Måste tyvärr hoppa rejset pga sjukdom. Min plats är till förfogande.
Min plats får också gå till reservlistan. För mycket skitsaker som skitit sig i tillvaron för stunden!
Tja,
Då detta blir mitt första enduro race så undrar jag om det är 9.00 som gäller skarpt för eventuell genomgång av race?
Eller är det drop in för tävlande fram till kl 11.00?
drive.google.com
drive.google.com