Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där är skrämmande på riktigt.
"Nypris nu för denna årsmodell 30-40 000:-"
Tja.. varför inte ??Hmm, gift med cykeln?
Visa bilaga 502492
Mycket tok i den annonsen, men den här formuleringen tycker jag är bäst. "° Kvitto? = Ja och nej. Finns men har ej tillgång."
Det där var nog den mest ignoranta annonsen jag sett. Gissar ändå att nån går på det.
"Nypris nu för denna årsmodell 30-40 000:-"
Har han justerat för inflation på nypriset på en 10 år gammal cykel? ?
Tror inte någon kör en 4 år gammal cykel med 27.5 i OS.
Reagerade på det också + nytt konto och sedan cykel som skeppasTror inte någon kör en 4 år gammal cykel med 27.5 i OS.
![]()
Säljes: Racercykel strl 52 (s) Planet X Fullcarbon
Planet X Fullcarbon Växlar : Shimano 105 (10speed) 5700 Bromsar : Shimano 105 (fälgbroms) 5700 Vevparti :happyride.se
15000 för en hoj med 105 5700 ? Xcuse me? kanske skulle lägga ut min gamla Tarmac från 2007 med R8000 för 20k.
Frågan är ju varför man parkerar en sådan cykel uppe på hundfjälletSer inte det här ut att vara lite mer än bara en lackskada?
Visa bilaga 498218
200 för pedalerna(?) och 2300 för korgarna, inte helt orimligtAlltså... Detta måste ju vara tryckfel-nisse... ?
Fan fan fan! Skulle aldrig ha slängt mina korgar! En mindre guldgruva ju ?200 för pedalerna(?) och 2300 för korgarna, inte helt orimligt![]()
Jag som sålt schyssta jonnar för 600 ????
Även om man tar bort 2 nollor, så är det ju fortfarande för dyrt.
Skulle tro att det snarare är avsaknaden av lopp som får folk att tappa motivationenHar det nyss varit en bada, cykla, jogga-tävling? Det ligger några riktiga highend-TT-hojar ute nu…
Förstår inte problemet, tycker 15 kr och 000 öre är ett ganska rättvist pris?På tal om guldgruvor... Är det rosten på ramen som höjer prisbilden tro?
Jag såg också den, och undrade i mitt stilla sinne vad jag missat.Alltså... Detta måste ju vara tryckfel-nisse... ?
Nja. Jag har oxå sett den där och han tycker väl att den är mer värd pga 140mm gaffeln, det ser ju bra ut men du ändrar ju geon rätt mycket mer 20mm mer slag. Men jag skulle inte lägga 15.000 på den.
Den enda förändringen säljaren tycks ha gjort sen han köpte den av mig för mindre än en vecka sen är att sätta dit en mindre bromsskiva fram, det satt 203 fram när jag sålde den.Nja. Jag har oxå sett den där och han tycker väl att den är mer värd pga 140mm gaffeln, det ser ju bra ut men du ändrar ju geon rätt mycket mer 20mm mer slag. Men jag skulle inte lägga 15.000 på den.
Nästan för bra va?Tre månader gammal Garmin 1030 med Varia 510 för 3000 kr måste väl anses vara ett bra pris, eller?
Ja, det känns märkligt.Nästan för bra va?
Du får försöka glädja dig med att det trots allt är "en av de bästa hardtails Kim har haft"...Den enda förändringen säljaren tycks ha gjort sen han köpte den av mig för mindre än en vecka sen är att sätta dit en mindre bromsskiva fram, det satt 203 fram när jag sålde den.
Han har till och med kopierat min annonstext och sen gjort några små tillägg..
Tråkigt att den hamnade hos någon som bara vill försöka göra sig en snabb hacka ?
Jag kan ge 900 för den ...Bucklor alltså..