leftrustle
Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt! Rissveds trea i totalen i en världscup där konkurrensen har varit stenhård med många riktigt bra åkare.Slutresultatet för året
Fel av mig, faktiskt ett par rader i DN.Fantastiskt! Rissveds trea i totalen i en världscup där konkurrensen har varit stenhård med många riktigt bra åkare.
Men så gott jag har sett inte en rad i ex. DN eller någon av de andra tidningarna... iofsig inte förvånad, precis som det brukar vara...
Aha då var det jag som missförstodDe verkar ha noterat sprintloppet men missat xco och slutställningen i världscupen?
Ja jag upplever det hon verkar nöjdare utan titeln, det har hon har ju själv sagt. Men under XCOn i söndags blev hon ju istället benämnd som "former olympic champion" om jag inte minns fel, så tyvärr verkar hon inte komma undan det riktigt än..Är det någon som upplever att det var ett lyft för Jenny att slippa vara regerande OS-mästare?
Ja jag upplever det hon verkar nöjdare utan titeln, det har hon har ju själv sagt. Men under XCOn i söndags blev hon ju istället benämnd som "former olympic champion" om jag inte minns fel, så tyvärr verkar hon inte komma undan det riktigt än..
Ja det kan bli lite svårt att "bli av" med det epitetet.Ja jag upplever det hon verkar nöjdare utan titeln, det har hon har ju själv sagt. Men under XCOn i söndags blev hon ju istället benämnd som "former olympic champion" om jag inte minns fel, så tyvärr verkar hon inte komma undan det riktigt än..
Hon ska dock inte till Jönköping, bara till Norrköping.Det är denna väg som gäller :) Skickade till Jenny via messenger men tror inte hon läser sina meddelanden så det lär inte komma fram. Ingen dålig vintercykling hon planerat, är det med övernattning måntro? 30 mil vintertid är inte lätt på 10 timmar. Ännu mindre på 16 timmar som Strava beräknat åt henne ajajaj
![]()
KHOLM - JKPG via NKPG 270km | 273,0 km Cykelrutt på Strava
KHOLM - JKPG via NKPG 270km är en 273,0 km lång Cykelrutt. Upptäck denna rutt och många fler på Strava. Besök oss idag!www.strava.com
jasså det säger du, jag som trodde hon skulle hem till mig o dricka glögg och kolla Die hard 1 för att det är den bästa julfilmenHon ska dock inte till Jönköping, bara till Norrköping.
Livetrack med Garmin Connect fungerar hur bra som helst, följde flera cyklister på facebook förra året som delade sina länkar där man kunde följa live
Ingen aning men gör det.Nån som har tipsat om Spotwalla eller borde man gå in och göra det?
Premium cykeltracking stavas väl GöranS? :-)Livetrack med Garmin Connect fungerar hur bra som helst, följde flera cyklister på facebook förra året som delade sina länkar där man kunde följa live
Håller tummarna för tröjvinst. ?På lördag cyklar Jenny från Falun till Norrköping för att stötta årets upplaga av Musikhjälpen på temat: För en värld utan barnarbete. Dessutom lotteri där det går att vinna Jennys OS-tröja från 2016. In och stötta!
Här är topplistan över insamlingar, just nu är Jennys insamling på 30e plats med 31 300 kr:
![]()
Musikhjälpen
bossan.musikhjalpen.se
Då blir det den största bössan som någonsin skådatsNu plats 21, 40700. Kom igen nu, jag vet vad gubbar här lägger på cyklar, skänk 10% av senaste 5 årens cykelbudget så lär den där bössan gå bra ?
19e plats med 41900!Nu plats 21, 40700. Kom igen nu, jag vet vad gubbar här lägger på cyklar, skänk 10% av senaste 5 årens cykelbudget så lär den där bössan gå bra ?
Nu plats 18 med 48 250 kr. Blir det topp 10 till slut?
Nu plats 15. 62460 kr