Cinder2i40
Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Nu är även jag med och bidrar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet hur dags Kodjo intervjuade Jenny idag?
Nu är hennes bössa uppe på 8:e plats med lite över 375 000 kr insamlat.Nu plats 18 med 48 250 kr. Blir det topp 10 till slut?
Blir det nytt fabrikat för Jenny 2022? Hon kör numera i poc kläder ?
Nu har team31 bekräftat det: Ibis cycles, Fox, POC, Raceface och Continental sponsrar.
![]()
Video: Ibis Partners with Jenny Rissveds & Team 31 - Pinkbike
In addition to Jenny, the team includes returning member Kelsey Urban and Linn Gustaffzon, a Swedish National Rider racing on her first factory program.www.pinkbike.com
Vem har sagt att de inte vill vinna?Team 31 was created out of a desire to do something different. Rather than perpetuate the pressurized structure of elite racing, with its focus on podiums, followers, and engagement, the goal is to have fun and inspire others.
Yeah right.... Dom vill/kan alltså inte vinna, utan bara ha kul. Sunt, men någon reklamfirma är nog inblandad här....
Verkar inte varit på plats å kört i helgen och då undrar jag om hon verkligen är på plats nästa helg på VC premiären som jag gissar på går på samma bana som världseliten körde på nu igår?
Nej känns konstigt att åka hela vägen till Brasilien bara några dagar innan loppet, så gissar att de sluter bort det?
Går det se racet någonstans?Seger ? i Italien för Jenny. Linn 5:a
https://www.capoliverilegendcup.it/file/womenopen.pdf
Går det se racet någonstans?
Har redbull tappat sina rättigheter nu? De visade ju förra rejset. Eller får de bara visa vart annat?
Grymt kört av Jenny och helt fantastiskt bra gjort av Linn!
/T
Edit: eller detta var inget världscuptävling?
Osannolikt, det är ett lopp i fjärde kategorin av fyra enligt UCI-reglemente (om jag läser rätt).Någon som vet om det sänds något ställe?
Jag kan inte hitta den i Discovery+/Eurosports app.Någon som vet om det sänds något ställe?