Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snykkt.Konst av Veloform-Anders i förgrunden och LWB Jr. i fonden:
Visa bilaga 552293
Konst av Wilfried Schmidt:
Visa bilaga 552294
Grattis?Bokade precis en ny biljett till konventet: En lila TrailRunner. Har sån där ”oversized”-profil på rören. Hämtar den i morgon från kommunens cykelförsäljning.
Thanks mate. Den ser ut ungefär såhär - vad är det för något? ?Grattis?
Thanks mate. Den ser ut ungefär såhär - vad är det för något? ?
Visa bilaga 552397
Visa bilaga 552398
Googlad som fan. Sitter svarta skärmar på biljetten. Och tänk, jag som behövde sådana till Blackie.. ??Oh! Googlad bild? Dom skärmarna?!
Skall vara Deore lx rätt igenom om den är orörd?Thanks mate. Den ser ut ungefär såhär - vad är det för något? ?
Visa bilaga 552397
Visa bilaga 552398
Det är det. Men är det sent 80-tal eller?Skall vara Deore lx rätt igenom om den är orörd?
Nej, 90 eller 91 tror 90Det är det. Men är det sent 80-tal eller?
Oh! Googlad bild? Dom skärmarna?!
Ah, ok. Stål eller alu? Loggan skiljer sig från Blackies, och han är en 90:a. Han har likadan logga som Pralin som är från -92.Nej, 90 eller 91 tror 90
Ser den ut som på bilden så är ramen identisk med min Trailrunner. Stål/aluAh, ok. Stål eller alu?
Är det underliggande växelwires så är det närmare 90Ah, ok. Stål eller alu? Loggan skiljer sig från Blackies, och han är en 90:a. Han har likadan logga som Pralin som är från -92.
Japp. Såna vajerfästen är det.Är det underliggande växelwires så är det närmare 90
Kul!Bokade precis en ny biljett till konventet: En lila TrailRunner. Har sån där ”oversized”-profil på rören. Hämtar den i morgon från kommunens cykelförsäljning.
Planer? ?Kul!
Vad har du för planer med den?
Pakethållaren och skärmarna ska väck - skärmarna behövs på Blackie och pakethållaren är så ful att jag kommer att njuta av att riktigt massakrera den innan den hamnar i en metallcontainer på tippen.
Lägg den i ett mörkt, äckligt hörn tills konventet så löser ni det tillsammans alà office space,
Mumma! Underbar rr, stort tack för mysigt berättande och vackert foto. Som balsam för själen detta, att få drömma sig bort till sånt här när man själv knappt har tid att cykla till affären och tillbaka.
Tja, om det är att inte ha "alla hästar hemma" att värdera funktion över nostalgi, så visst. Cykeln är inte bra på något men möjligen utståbar för kortare turer på asfalt. Den skulle kunna bli duglig med bockstyre, v-bromsar och vettigare drivlina. Men jag ser fortfarande inte varför någon vid sina sinnens fulla bruk frivilligt skulle cykla runt på en dylik när det finns bättre doningar. Den är inte ens charmig, bara jobbig, tung och rätt ful.@Makten har givetvis inte alla hästar hemma när han kallar detta underverk för vidrigt.
Haha, du är för go.Tja, om det är att inte ha "alla hästar hemma" att värdera funktion över nostalgi, så visst. Cykeln är inte bra på något men möjligen utståbar för kortare turer på asfalt. Den skulle kunna bli duglig med bockstyre, v-bromsar och vettigare drivlina. Men jag ser fortfarande inte varför någon vid sina sinnens fulla bruk frivilligt skulle cykla runt på en dylik när det finns bättre doningar. Den är inte ens charmig, bara jobbig, tung och rätt ful.?
Vill ni bli av med den hemska cykeln så kan jag behandla den vackert och ge den fina vitsord ?Tja, om det är att inte ha "alla hästar hemma" att värdera funktion över nostalgi, så visst. Cykeln är inte bra på något men möjligen utståbar för kortare turer på asfalt. Den skulle kunna bli duglig med bockstyre, v-bromsar och vettigare drivlina. Men jag ser fortfarande inte varför någon vid sina sinnens fulla bruk frivilligt skulle cykla runt på en dylik när det finns bättre doningar. Den är inte ens charmig, bara jobbig, tung och rätt ful.?
Dissikering på g?
Den är inte min, men skulle jag ärva den så ska jag personligen destruera den mycket omsorgsfullt. ??Vill ni bli av med den hemska cykeln så kan jag behandla den vackert och ge den fina vitsord ????
Den är visserligen inte Rosa, men den ser ut att ha potential!@Makten har givetvis inte alla hästar hemma när han kallar detta underverk för vidrigt.
In all its glory, my five hundred quid.
Visa bilaga 552477
Full LX var det ja.
Visa bilaga 552478
Visa bilaga 552479
Visa bilaga 552480
Och lite DX.
Visa bilaga 552481
Inte illa pinkat av en trähäst.
Visa bilaga 552482
Visa bilaga 552483
Jag är långt ifrån finsnickare (snarare fulsnickare på en bra dag) men vad är det för instrument du trakterar på bilden? Ser ut som ett oerhört komplicerat sätt att få ut en skruv! ?Det finns ett liv före och ett liv efter Shake’n’brake.
Visa bilaga 552515
Jag som har arbetat som snickare måste bara ösa beröm över denna amerikanska uppfinning. Du kopplar en svängbar axel på en tryckluftshammare och sätter ett bits i änden. Helt sjukt effektiv. Alltså helt sjukt. Jag har renoverat en del båtmotorer så jag har stött på en del fastärgade och fastrostade skruv, men jag har faktiskt aldrig misslyckats med Shake’n’brake.Jag är långt ifrån finsnickare (snarare fulsnickare på en bra dag) men vad är det för instrument du trakterar på bilden? Ser ut som ett oerhört komplicerat sätt att få ut en skruv! ?
Klart den har. Miyata vet la du.Den är visserligen inte Rosa, men den ser ut att ha potential!
Nagellack:Om man ska bättringslacka en rosa Valleyrunner med sprayfärg, har ni tips på bra kulör?
Jag ser också konventet talas om, men vad är det?
Det var det jävligaste! Skulle behövt en sån när jag meckade pedal som satt fast i vevarm häromdagen. Nu slutade det annorlunda (ett skruvstäd som släppte och ett ögonbryn som min fru sa "det där borde du nog sy ändå" när jag kom in och väckte henne för lite hjälp med omplåstring.)Jag som har arbetat som snickare måste bara ösa beröm över denna amerikanska uppfinning. Du kopplar en svängbar axel på en tryckluftshammare och sätter ett bits i änden. Helt sjukt effektiv. Alltså helt sjukt. Jag har renoverat en del båtmotorer så jag har stött på en del fastärgade och fastrostade skruv, men jag har faktiskt aldrig misslyckats med Shake’n’brake.
Aj då. Men, å andra sidan, bättre än att komma upp från verkstaden och skrika ”en handduk!” efter att ha fräst sönder två fingrar.Det var det jävligaste! Skulle behövt en sån när jag meckade pedal som satt fast i vevarm häromdagen. Nu slutade det annorlunda (ett skruvstäd som släppte och ett ögonbryn som min fru sa "det där borde du nog sy ändå" när jag kom in och väckte henne för lite hjälp med omplåstring.)
Bra bling på den, riktigt bra skick. Tanken om att det är en -90 känns rimligt. Man ändrade A.P.A emblemet till underrörets övenkant där den går in i styrhuvudet så att säga till senare årsmodeller och även wiredragningen till överröret för växlarna.Ni som har sett något eller några av mina vansinnesprojekt tidigare vet kanske att jag inte brukar ta i så att jag skiter knäck när jag ska beskriva skick på grejer. Men den här ramen är så nära nyskick jag har kommit än så länge.
Visa bilaga 552533Visa bilaga 552534Visa bilaga 552535
Visa bilaga 552536
Klass på det navet!Konst av Veloform-Anders i förgrunden och LWB Jr. i fonden:
Visa bilaga 552293
Konst av Wilfried Schmidt:
Visa bilaga 552294
Klass på det navet!