Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skepp och hojj!Visa bilaga 664206
Bastard, bastardigare, bastardigast! Nu fulländad!
Men nu saknas det delar på optimistjollen!?Visa bilaga 664206
Det som i båten räknas som normalmek blir det verkligen fulmek på cykeln? Kevlartamp för att minska behovet av omjustering av växeln kan vara vägen framåt!Visa bilaga 664206
Ja jävlarVisa bilaga 664206
Jag har dock aldrig varit med om en knop som inte kryper ens en aning när den belastas, särskilt i cykler.Det som i båten räknas som normalmek blir det verkligen fulmek på cykeln? Kevlartamp för att minska behovet av omjustering av växeln kan vara vägen framåt!
/A
Kan så vara men det är en trainerhoj så jag har all tid i världen att småjustera växlarna varenda pass. Precis kört första passet utan mankemang (bara lite småjustering?).Jag har dock aldrig varit med om en knop som inte kryper ens en aning när den belastas, särskilt i cykler.
Men jag håller tummarna för att jolle-meket funkar!
It's not a bug then, it's a feature! Man undviker trainer-tristress genom att konstant små justera framväxeln ?Kan så vara men det är en trainerhoj så jag har all tid i världen att småjustera växlarna varenda pass. Precis kört första passet utan mankemang (bara lite småjustering?).
Har länge saknat en kedjestyrare på fulpendlaren. En djupdykning i skrotlådan gav följande resultat. Det kanske blir lite färg på någon gång också?Visa bilaga 665526Visa bilaga 665527
Det där var bland det vidrigaste fulmek jag sett!Har länge saknat en kedjestyrare på fulpendlaren. En djupdykning i skrotlådan gav följande resultat. Det kanske blir lite färg på någon gång också?Visa bilaga 665526Visa bilaga 665527
Snyggt fulmek, men vill du laga den med lite finmek så har jag precis lagat min laddare med samma fel, den tredje som gått genom mina händer som har fått samma fel, knappen kostar 5,50:- på Electrokit.se så är billigt att laga den, hade en mailkonversation med Ctek innan men dom hade inga reservdelar till den...Lite [OT], men Mode-knappen slutade Mode-knappa, och batteriet på Hondan behöver underhållsladdas. 500 spänn rakt in på virtuella besparningakontot.
eller om man e som jag en "bra o ha sparare" så plockar man en knapp från gammal datamus fixat båda mina ctek på detta visSnyggt fulmek, men vill du laga den med lite finmek så har jag precis lagat min laddare med samma fel, den tredje som gått genom mina händer som har fått samma fel, knappen kostar 5,50:- på Electrokit.se så är billigt att laga den, hade en mailkonversation med Ctek innan men dom hade inga reservdelar till den...
Nu ser det ju faktiskt ut som att han fått tag i en orginalknapp. Men bra förslag ändå!Snyggt fulmek, men vill du laga den med lite finmek så har jag precis lagat min laddare med samma fel, den tredje som gått genom mina händer som har fått samma fel, knappen kostar 5,50:- på Electrokit.se så är billigt att laga den, hade en mailkonversation med Ctek innan men dom hade inga reservdelar till den...
Va fan. Jag som slängde min när knappen gick sönderSnyggt fulmek, men vill du laga den med lite finmek så har jag precis lagat min laddare med samma fel, den tredje som gått genom mina händer som har fått samma fel, knappen kostar 5,50:- på Electrokit.se så är billigt att laga den, hade en mailkonversation med Ctek innan men dom hade inga reservdelar till den...
Inte enligt ctek själva, men så är det väl alltid, ytterst ovanligt att deras egna grejjer går sönder...Verkar som att det är vanligt förekommande att knappen strular! Min kom igång efter att jag motionerat den med 5-56.
Strålande, nu fick jag tummen ur att skaffa en laddare så att gs:en startar om ett par månader när snön är borta!Lite [OT], men Mode-knappen slutade Mode-knappa, och batteriet på Hondan behöver underhållsladdas. 500 spänn rakt in på virtuella besparningakontot
Det är bra att du förstått precis hur det egentligen funkar med sånt där ?500 spänn rakt in på virtuella besparningakontot.
Fult?Piffade till de slitna pendlarskorna med ett par lager gaffatejp , blir irriterad över att jag inte gjort det tidigare !?(första lagret är nån tesa dubbelhäftande, då gaffan inte ville fästa ordentligt )
Visa bilaga 669326
Funktionellt?
Det var beröm?Funktionellt?
Det får man ju alltid av dig, smygdjurgårdaren?Det var beröm?
Fultionellt, det nya fulmeksordet.Funktionellt?
Notera även " piffade till"Fultionellt, det nya fulmeksordet.
Toppklass!Piffade till de slitna pendlarskorna med ett par lager gaffatejp , blir irriterad över att jag inte gjort det tidigare !?(första lagret är nån tesa dubbelhäftande, då gaffan inte ville fästa ordentligt )
Visa bilaga 669326
Massa pluspoäng för printad brytare i neonsteampunkstil.Lite [OT], men Mode-knappen slutade Mode-knappa, och batteriet på Hondan behöver underhållsladdas. 500 spänn rakt in på virtuella besparningakontot.
Vad tillför rörisoleringen? Håller kvar vatten i skarven...?(ot) Julbelysningen i plommonträdet hade pajat. Hittade brottet, skalade kabel, satte ihop med sockerbit och isolerade med rörisolering och silvertejp. Varde ljus! ?
Ja, det är frågan? Suger den åt sig vatten menar du? Trodde den höll vatten ute…Förslag på bättre lösning?Vad tillför rörisoleringen? Håller kvar vatten i skarven...?
Fult blev det i alla fall.Ja, det är frågan? Suger den åt sig vatten menar du? Trodde den höll vatten ute…Förslag på bättre lösning?
Jepp, bra jobbat?Fult blev det i alla fall.
Den isolerar mot kyla vanligtvis. Nu tillför den en massa håligheter och fluff där vatten kan stanna.Ja, det är frågan? Suger den åt sig vatten menar du? Trodde den höll vatten ute…Förslag på bättre lösning?
Förstår att det är ett laddat ämne. Men lite spänning i vardagen kan man väl ändå få haDen isolerar mot kyla vanligtvis. Nu tillför den en massa håligheter och fluff där vatten kan stanna.
Sockerbit följt av enbart isoleringstejp hade varit en bättre fullösning (finns det bra och dåliga...?). El kanske inte är det bästa området att köra fulmek på.
Förstår att det är ett laddat ämne. Men lite spänning i vardagen kan man väl ändå få ha
Bra input. Gör om gör rätt. Man ska ju ha respekt för el. Ska jag helt enkelt kasta skiten och köpa nytt??Den isolerar mot kyla vanligtvis. Nu tillför den en massa håligheter och fluff där vatten kan stanna.
Sockerbit följt av enbart isoleringstejp hade varit en bättre fullösning (finns det bra och dåliga...?). El kanske inte är det bästa området att köra fulmek på.
Edit: fast att vara inne och klaga på dåligt utfört fulmek är ju inte så sympatiskt! På fulhetsskalan hannar ditt mek jättehögt!?
Laga är alltid bra om det går! I detta fall hade jag kört med en kabelskarv med krympslangshölje och lim. Bor du i närheten av Göteborg kan du komma förbi och få ett par!?Bra input. Gör om gör rätt. Man ska ju ha respekt för el. Ska jag helt enkelt kasta skiten och köpa nytt??
Tack för erbjudandet men det får bli en tur till Biltema och köpa rätt skarvgrejor. Fast då hamnar man väl nästan i finmektråden? ?Laga är alltid bra om det går! I detta fall hade jag kört med en kabelskarv med krympslangshölje och lim. Bor du i närheten av Göteborg kan du komma förbi och få ett par!?
Typ sånna här fast med krympslang på. Man klämmer skarvhylsan med en tång, sen krymper man slangen med värmepistol.
Visa bilaga 671621
Bättre det.Tack för erbjudandet men det får bli en tur till Biltema och köpa rätt skarvgrejor. Fast då hamnar man väl nästan i finmektråden? ?