Pfaff
Aktiv medlem
Frågor man inte vågar ställa, egentligen....
Ja.1. Mina däck är märkta 35-622, 700x35C, med Schraderventil (sitter på ny hybridcykel). Min slang är märkt 700x35/43C, ska köpa en extra. Visst kommer någon av dessa att passa?
![]()
Schwalbe Cykelslang Av 17 Standard 28/47-622/635 Bilventil 40 mm
Miljövänligt producerad cykelslang från tyska Schwalbe En högklassig cykelslang från tyska Schwalbe är miljövänligt producerad och håller oftast luften längre än slangar producerade av konkurrenterna. Vilket uppnås tack vare att man...www.cykloteket.se
![]()
Slang Cst 27/28" 28/47-622/630 Cykelvent
Inneslangen CST Standard är en av våra absolut mest populära cykelslangar. Hos CST tillverkas prisvärda slangar till framförallt helt vanliga cyklar. Så har du en hybrid, standardcykel – damcykel eller herrcykel – eller i princip vilken cykel som helst...www.cykloteket.se
2. På en annan cykel (gammal skräp-mtb) har jag ett däck märkt, 47-559, 26*1.75*2, och slangen märkt 37/54-559. Tror det är Dunlopventil.
Visst kommer denna passa?
![]()
Bontrager Cykelslang Standard 44/59-559 (26 X 1.75-2.35") Standardventil 40 Mm
Bontrager Standard Slang högkvalitativ cykelslang i förstklassig butylgummi med 0,9 mm väggtjocklek vilket ger dig en perfekt balans mellan slitstyrka och låg vikt. Varje exemplar har inspekterats för att säkerställa högsta kvalitet. Tillverkas i en rad olika storlekar och med olika typer av vent...www.cykloteket.se
Har du redan schrader kommer allt att passa. Om presta eller dunlop får du använda kontramuttern som följer med, med kragen neråt, för att stabilisera.