Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte hängt med så bra, minns bara att hon öppnade väl starkt i Brasilien i början på säsongen,2 idag? Märkligt att de inte kan posta läsbar info.
Är hon verkligen bara 14e då? Ja, hon har inte varit så jämn i år
Precis. Året innan xcc cup kom tror jag hon vunnit om den fanns och då var hon jämt top 5Sen var hon borta pga hjärnskakning kanske...
Hon kanske kör landsväg då. Gjorde hon inte det ett tag?Team 31 pausar deltagande i World Cup 2025. Vart tar Rissveds vägen då kan man undra.
Skulle också tro att det beror på de nya reglerna utifrån teams och ranking mm, även Santa Cruz RockShox lägger nerBeror det inte på att antalet team begränsas hårt?
Man undrar ju hur fan de tänkte där
Lägger teamet ner så behöver hon väl ändå en inkomst? De flesta blir väl inte stenrika på cykel tänker jag?Jag trodde Team31 var Jennys egen produkt/idé. Nu verkar hon lämna det vidn för våg. Har hon alltid haft ett så distanserat förhållande till teamet?
Tänkte på detta: https://www.dn.se/sport/rissveds-lag-pausar-varldscupsatsning-redo-att-ga-vidare/Lägger teamet ner så behöver hon väl ändå en inkomst? De flesta blir väl inte stenrika på cykel tänker jag?
Lite konstigt va? Oavsett hur mycket engagerad hon är eller inte är i teamet, om det av nån anledning inte kan deltaga i världscupen är det väl fullt rimligt att hon söker andra möjligheter om hon vill fortsätta tävlaJag trodde Team31 var Jennys egen produkt/idé. Nu verkar hon lämna det vidn för våg. Har hon alltid haft ett så distanserat förhållande till teamet?
Sure looks like an Allied BC40
Tror definitivt att en hög ranking kan göra pengar. Hon ligger ju oftast inte först men nästan alltid högt upp både i xco och xcc så inte förvånad att hon är högt rankad. Det är ju väldigt viktigt med ranking nu också för att få teamet i top 15 så man får åka på alla lopp. Alltså bra förhandlingsläge.Jävlar vad högt rankad hon är totalt. Kan de nya reglernas poängvärde spilt över i dollars? Hur mycket är en plats i world series värld?
Visa bilaga 748226
Ja, gissar att förra året dippar men hon har varit extremt jämn de år jag hängt med bättre (redbull). Tex hade hon vunnit xcc cup året innan den börjadeTror definitivt att en hög ranking kan göra pengar. Hon ligger ju oftast inte först men nästan alltid högt upp både i xco och xcc så inte förvånad att hon är högt rankad. Det är ju väldigt viktigt med ranking nu också för att få teamet i top 15 så man får åka på alla lopp. Alltså bra förhandlingsläge.
Om du menar vinster i världscupen stämmer det inte; se t.ex Wikipedia.Hon är väl inte ens 30 men har väl inte vunnit på 5-6 år i alla fall
Jag gick off topic och pratade om Kate. Men jag verifierade inte så kan vara fel det också.Om du menar vinster i världscupen stämmer det inte; se t.ex Wikipedia.
Ah, ok, där verkar det vara rätt. Senaste vinsterna 2019.Jag gick off topic och pratade om Kate. Men jag verifierade inte så kan vara fel det också.
Edit. Enligt wiki har hon inte vunnit sen 2019
Kanske borde gjort en omstart tidigare. Känns ju lite som hon gör en jenny (hoppas inte av liknande orsaker, jag menar teamet)
1st. Jenny Rissveds: 1:24:46
2nd. Kelsey Urban: 1:26:20
3rd. Evie Richards: 1:26:22
4th. Jolanda Neff: 1:26:41
5th. Savilia Blunk: 1:27:17