ännu en till köptråd...

ännu en till köptråd...
Ville skrev:
-------------------------------------------------------
> pillat på kontrollerna för
> mycket,........

barbro.gif

Va har pappa för en anläggning dårå?

ännu en till köptråd...
Jag hade på känn att Ville var AV/HIFI nör, ehum, kunnig!
Varför skulle du annars ha denna T-shirt? =)
PICT1378.JPG

För jag antar att det inte kan syfta på något annat än Hitachis LCD projje PJ-TX100?

ännu en till köptråd...
ÅHHHHHHHHHHH!!!!!,....jonas den är ju klockren. skulle sitta som en smäck i profilen..HAHAHAH

Jo, patrik. Det är mycekt riktigt. Jag fick dendär tröjan när tx-100 släpptes för att vi skulle se fina ut.

Skarpsynt av dig,,haha, jag vet inte hur många komentarer jag har fått på stan och i matbutikerna där folk undrar och undrar vad detta "PJ-TX100" betyder.

ännu en till köptråd...
Rotorförstärkare då??!.... å dennis brunsby i eslöv, jag blir fan tvungen att slänga på nile city nu!

sitter du på en top of the line förstärkare?!;) ... en såndär elektrolyx haha!

Nä, min anläggning spelar riktigt bra faktiskt!

ännu en till köptråd...
Men komigen nu prata cyklar!
Oscar:Att cykla ar min grej nu jag har kort pa min kompis helstela hojj ett tag san nu har jag lart mig grunderna...Sen kopte jag en Sprint Camel som var for kass for mig...Sa nu vill jag kopa en fin dirt/street hojj for att utveckla mitt akande mer...Och en sak till jag ar inte sa nyborjare alla tror jag tycker jag tar tillrackligt stora hopp och drop m.m foresten ska jag kanske borja cykla i klubb sa jag vill ha nanting som verkligen tal saker..Jag har riktat mig in pa en dmr rhythm nu sa skriv vad ni tycker om den...

Mvh Kevin som inte trottnar pa att cykla...

ännu en till köptråd...
Du kanske har startat lite många köptrådar utan att komma till skott, folk kanske inte har fler tips att ge dig. Så kan det ju faktiskt vara, själv tycker jag att Konas dirtmodeller verkar vara bra till bra priser, men tror ändå att alla funkar bra, smaken e ju som Korea!! Eller kanske en KHS DJ300?

ännu en till köptråd...
hahahah, den dan, du kan inte äns landa!!!!!! ditt sär whanabee, på msn har du ju tex Leo som bild, när han cyklar... det är vad jag kallar whannabee....

seriöst om jag hade träffat dig hade jag slagit ner dig, tycker du är helt jävla dum ihuet!

ännu en till köptråd...
Wooops, nu böjar det hetta till på happymtb. Snart ska en av deltagarna röstas ut, det står mellan Cyklisten:D och Bianchi oskar. Missa inte nästa avsnitt :S

ännu en till köptråd...
Cyklisten:D skrev:
> bianchi oscar for han trakaserar folk jag gor det
> inte jag menar inget ont=)

Sorry Cyklisten, du loosar!

B-O har i kraft av en lång historik gjort sig oumbärlig som mascot på happy; du hinner inte ikapp med dumheterna.

ännu en till köptråd...
jo visst är jag dum som fan, men inget i jämförelste till cyklisten:D som jag är aslack på just nu.... (msn snack)

Senast redigerad av en moderator:
ännu en till köptråd...
Cyklisten:D skrev:
> oskars tycoon har noname-fälgar som han tagit från
> en Pininfarina-hoj om ni undra...HAHA
>

mening o posta det peter skrev för o jävlas med mig? du är fan helt lost....

ännu en till köptråd...
men vafan han skriver pa msn hela tiden jag ska doda dig,ga och drank dig!,ta dig och massa med annat skit! Fan jag argumenterar battre an en som ar 3 ar aldre HAHA

ännu en till köptråd...
hela tiden? LÖL, o argumenterar bättre?! vadå? bara för att jag skriver slarvigt på msn lr?

jag har ju iaf rätt....

edit: jag skriver döda för jag hatar dig, o du behöver inte ta upp denna diskutionen på happy.... nu lägger vi ner skiten

Senast redigerad av en moderator:
ännu en till köptråd...
komma å döda? lägg ner nu, jag skrev att jag skulle kunna döda dig så lack är jag på dig, så skrev jag... typ iaf

sluta gnäll på happy nu, jag vill inte skriva massa mer dynga ikväll

Tillbaka
Topp