Åre eller Gesunda idag!!

pter

Ny medlem
Åre eller Gesunda idag!!
Hej! Är i Rättvik ooh vet inte om jag skall fortsätta till Åre idag med regn och 9 grader imorrn
och skurar på onsdag..eller stanna med fint väder och besöka Gesunda..hjälp!

Åre eller Gesunda idag!!
Fint väder är inte att underskatta, aldrig varit i Åre dock så jag kan inte riktigt vara objektiv men... Gesunda! :D

Åre eller Gesunda idag!!
Gesunda är ett bättre alternativ än Åre med de förutsättningarna. Gesunda har alla spår mer samlat vilket kan vara skönt, upp på ett ställe ner på lite olika och sen samling på ett ställe sen igen. Praktiskt. Åre har större utbud, längre åk och möjligen mer variation. Högzonen i Åre kan vara en rejäl utmaning för en oerfaren.

Åre eller Gesunda idag!!
Här i Åre kommer det inget regn imorrn, då ska ju jag ut och cykla. :) Blir ju rätt mycket billigare och enklare att åka till Gesunda ifrån Rättvik och Gesunda är ju fint så är det inget annat så säger jag Gesunda. Om du inte kör xc då för då säger jag Åre så jag får någon att cykla med. :)

Åre eller Gesunda idag!!
Åk till Åre! Att åka bil är kul och blöta,sönder bromsade spår är jättespännande...Till Gesunda är det ju bara 5.5 mil och släta fina spår helt utan spänning.Xc åkningen är tråkig och inget att se som du inte sett i Rättvik(fast det är tvärtom)

Åre eller Gesunda idag!!
Idag har jag min Giant nrs composite på taket..nej den går inte sönder för lite utförsåkning:)
Jag kommer att bo hos en polare utanför Åre ,,troligen tors fre..

Tillbaka
Topp