Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nja, håller inte med. Jag kör en FS Canyon lux och på den har jag en variant av barends i form av en lite "platta" som sitter över yttre delarna på styret och sedan små korta barends (allt sitter innanför styrets originalbredd). Grymt skönt framförallt på långloppen och vid rejäla stigningar. Köpt via Canyon - se länk.
Efter att jag bytte till specialized ergonomiska xl handtag så behövde jag inte mina barends längre.
Dessutom med bonusen att risken för att haka i buskar/cyklister/etc när den blir trångt minskade regält.
MagnusRode skrev:
-------------------------------------------------------
> Nja, håller inte med. Jag kör en FS Canyon lux
> och på den har jag en variant av barends i form
> av en lite "platta" som sitter över yttre
> delarna på styret och sedan små korta barends
> (allt sitter innanför styrets originalbredd).
> Grymt skönt framförallt på långloppen och vid
> rejäla stigningar. Köpt via Canyon - se länk.
>
> http://www.canyon.com/_se/accessories/?utm_source=
> SE&utm_medium=email&utm_campaign=13August2014Pedal
> Sale#category=F11&id=16992
+1
Inga barends i skogen, livsfarligt på mina stigar. På grusväg om man vore en grusvägsrallyåkare så är det här ok men då får det vara på rakt styre annars blöder mina ögon så mycket att jag inte ser vägen och det, om något, är livsfarligt!
skaning skrev:
-------------------------------------------------------
> Tidigare körde alla med barends men idag ser man
> nästan aldrig någon med det.
> VARFÖR ?
Mest för att man började köra med riserstyren och då såg det anskrämligt ut. De är ju annars jäkligt bra med barends när man ska klättra t.ex. På 29" kör man sällan med riserstyre så det kanske passar igen? Styren är iofs bredaer också som sagt.