Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vad är du ute efter?
Allt finns i BC.
Jag åker dit och löser av dig 1/7. Kommer att hänga i Vancouver - North Shore, Whistler, Sun Peaks och eventuellt Squamish och Pemberton också, men det finns ju mer...
Löst planerad rutt är Whistler-Kamloops-Nelson-Whistler... Skulle ha velat klämma in Sun Peaks men dom öppnar typ i sista helgen på vår resa. Har varit i Nelson på vintern och har längtat tillbaka ända sen dess :-)
Vancouver Island var underbart vackert, bör finnas bra cykling där också. En hel del fallhöjd och mycket skot. Men Kamloops och Rocky Mountains låter inte helt fel det heller...
Jag gjorde en roadtrip i BC förra året och det vi kom fram till var väl att det finns så det räcker längs kusten, från Vancouver till Whistler. Vi var aldrig ens ute på Vancouver Island...
Några av de bästa trailsen fanns på "the sunshine coast" (ssc) enligt våran uppfattning. (Sen så finns det ju oändligt mycket att göra på "the shore") De har nämligen en gymnasieutbildning i "trail building" och skolan underhåller stigarna... Man kommer till SSC med färja från North Van; men det är fortfarande en del av fastlandet.
Det stämmer att det är svårt att hitta grejor på nätet; jag skall se om jag kan leta upp lite grejor...