Billiga fotokromatiska brillor?

julgus

Aktiv medlem
Billiga vet jag inte men de ska vara bra.

Mina beställde jag igår för 1200.- så priset har justerats tyvärr...

Murdock

Aktiv medlem

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Ryders Seventh köpte jag för ett tag sedan, väldigt bra och hyffsat stilren design också. Finns en mängd olika glas till dem.

Daddy D.Lux

Aktiv medlem
Jag köpte ett par som heter Rudy Project baserat på något tyskt test. De funkar fint och jag tror inte de var särskilt dyra.

nypan

Aktiv medlem
Går det att byta glas? Får man med fler än gula linser? Jag tycker inte att det framgår riktigt.
Ingen aning. Jag har som sagt ett annat par, där byter man inte glas (verkar ju korkat med fotokromatiska där vitsen väl är att slippa byta?)
Du får väl maila dom och fråga.

cykelphilip

Aktiv medlem

cykelphilip

Aktiv medlem
Ryders Seventh köpte jag för ett tag sedan, väldigt bra och hyffsat stilren design också. Finns en mängd olika glas till dem.
Såg väldigt schyssta ut, importerade du dem eller hittade du en svensk återförsäljare?

Allroad

Medlem
Testa din lokala Synsam, de kanske har något från oakley för typ 70% rabatt.

Jag pendlade med dom där från decathlon under typ 6 månader, tyckte staget vid näsan var för stort och glasen för snävt böjda så en tappade väldigt mycket i periferiseende. Knarrande en del också. Ja sen så var man tvungen köpa nya glasögon om glaset sprack :/

glitch

Aktiv medlem
Jag vet ... samfraktar gärna med någon från Malmö-Lund om någon mer blir sugen.
Deras "fri frakt" över xx kr är det bara inom Frankrike? Någon som kollat faktiskt pris i SEK med svensk moms?
Letar också glasögon och kan tänka mig samköp om det ger nån fördel.
Bor dock i Sthlm.

Sutagar

Medlem
Deras "fri frakt" över xx kr är det bara inom Frankrike? Någon som kollat faktiskt pris i SEK med svensk moms?
Letar också glasögon och kan tänka mig samköp om det ger nån fördel.
Bor dock i Sthlm.
De har fri frakt till Danmark, Stor Britanien, Spanien, Frankrike, .... men inte till Sverige. När jag beställde sist klagade på detta till Danmarks sales representant och fick till sist grattis frakt.

julgus

Aktiv medlem
Mycket nöjd med dessa. Snygga, extremt lätta, rejält mörka snabbt vid sol. Dock tar det en stund för dem att ljusna så det bör man vara medveten om.
Billiga vet jag inte men de ska vara bra.

Mina beställde jag igår för 1200.- så priset har justerats tyvärr...

NickPick

Aktiv medlem
Är det någon som fått och provat sina Ekoi ännu?
Jodå. Beställde 1200 på dagen. 40 min senare skickades dom, 1 dygn senare fanns dom att hämta ut hos mitt ombud.
Sköna! Ångrar lite att jag inte köpte snåloakleys från xxl. Northugelöer vad dom hette. Föredrar svart båge.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Kör med Northug-brillorna som gick på kampanj för 499 kr hos xxl för ett par veckor sedan. De blir inte helmörka i ljus men klarar mörker bra. Ventilerar bra och sitter bra. Nöjd so far.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
...ja det är en sak jag tänkt på med mina Ryders också. De blir inte helmörka. Så är det dagar med strålande sol hela tiden kanske man gör bäst i att ta vanliga solbrillor. Men dagar där det är lite varierande, eller om man går upp med tuppen som jag och cyklar i mörker. Då är de väldigt bra!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer