cykelphilip
Aktiv medlem
Billiga fotokromatiska brillor?
Tänkte köpa ett par billiga fotokromatiska brillor, som gärna är snygga. Existerar dessa?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Går det att byta glas? Får man med fler än gula linser? Jag tycker inte att det framgår riktigt.Om man står ut med att det inte står Oakley, POC eller nåt annat fräsigt på dom så har Decathlon ganska okej priser på sina fotokromatiska glajor.
Exempel: https://www.decathlon.se/glasogon-roadr-900-photokrom-id_8584103.html
Jag har använt en annan av deras glasögon sen 2017 och tycker dom funkar helt OK.
Ingen aning. Jag har som sagt ett annat par, där byter man inte glas (verkar ju korkat med fotokromatiska där vitsen väl är att slippa byta?)Går det att byta glas? Får man med fler än gula linser? Jag tycker inte att det framgår riktigt.
Om man står ut med att det inte står Oakley, POC eller nåt annat fräsigt på dom så har Decathlon ganska okej priser på sina fotokromatiska glajor.
Exempel: https://www.decathlon.se/glasogon-roadr-900-photokrom-id_8584103.html
Jag har använt en annan av deras glasögon sen 2017 och tycker dom funkar helt OK.
Såg väldigt schyssta ut, importerade du dem eller hittade du en svensk återförsäljare?Ryders Seventh köpte jag för ett tag sedan, väldigt bra och hyffsat stilren design också. Finns en mängd olika glas till dem.
![]()
Ryders Seventh Sunglasses Review - FeedTheHabit.com
Ryders Eyewear has come a long way since my first foray with the brand. They have advanced their lens technology and significantly upped their product quality due, in part, to being acquired by Essilor (the world’s largest ophthalmic lens manufacturer). The resources now available to them have...www.feedthehabit.com
Köpte på Wiggle, bra prisSåg väldigt schyssta ut, importerade du dem eller hittade du en svensk återförsäljare?
Gillar designen, och svenskt!Jag använder dessa och är väldigt nöjd. Köpte dem från La Chemise för nån hundring billigare än CityCykels. Rekommenderar!
https://www.cykelcity.se/tillbehor/glasogon/aeroclub-stockholm-photochromic-glasogon
Dom ska jag kolla på! Ser bra och prisvära ut..Gillar designen, och svenskt!
Blir till att prova. Synd att ekoi tar 20 euro i frakt bara.Ekoi har för 500 spän
Jag vet ... samfraktar gärna med någon från Malmö-Lund om någon mer blir sugen.Blir till att prova. Synd att ekoi tar 20 euro i frakt bara.
Jag vet ... samfraktar gärna med någon från Malmö-Lund om någon mer blir sugen.
Deras "fri frakt" över xx kr är det bara inom Frankrike? Någon som kollat faktiskt pris i SEK med svensk moms?
Letar också glasögon och kan tänka mig samköp om det ger nån fördel.
Bor dock i Sthlm.
Billiga vet jag inte men de ska vara bra.
Mina beställde jag igår för 1200.- så priset har justerats tyvärr...
Nej, försöker förhandla grattis frakt med dem innan. Jag har passat på och klagat ordentligt på detta. ALLA grannländer har grattis frakt över en viss summa förutom Sverige.Är det någon som fått och provat sina Ekoi ännu?
Ok. Lycka till. Iså fall beställer nog jag också.Nej, försöker förhandla grattis frakt med dem innan. Jag har passat på och klagat ordentligt på detta. ALLA grannländer har grattis frakt över en viss summa förutom Sverige.
Jodå. Beställde 1200 på dagen. 40 min senare skickades dom, 1 dygn senare fanns dom att hämta ut hos mitt ombud.Är det någon som fått och provat sina Ekoi ännu?