Puffert skrev:
-------------------------------------------------------
> Skickade en framskärm till en VW och det tog 10
> dagar innan jag fick pengarna från att köparen
> hämtat den. Tycker personligen att det är lite
> för lång tid som pengarna är låsta.
10 dagar är en hel del, men bättre än att som posten kräva att man har postgiro, vilket kostar massa pengar