Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tanken att vara randonörd på sommaren och vintercyklist varvat med lite Gravel på hösten/VårenMayhem sa:Varför tittar du alls på Endurace med den kravspecen? Känns som att Grail eller Inflite skulle passa betydligt bättre.
Varför inte N+1?konscious sa:Tanken att vara randonörd på sommaren och vintercyklist varvat med lite Gravel på hösten/Våren
Men nu har jag ändrat mig igen...
HåkanC sa:Varför inte N+1?konscious sa:Tanken att vara randonörd på sommaren och vintercyklist varvat med lite Gravel på hösten/Våren
Men nu har jag ändrat mig igen...
Dvs i det här fallet inte en Grail(?) för åretruntanvändning utan i stället två cyklar,'
en enkel vinterpendlare med plats för både dubbdäck och skärmar,
och en Endurace för sommaren (+ lite höst/vår)
En Endurace kommer att vara roligare att cykla med på sommaren jmf med en Grail.
Missförstå mig rätt, Grail är en bra cykel jag skulle själv kunna tänka mig en sådan, men om jag skulle välja en canyonmodell för både grus och asfalt (väg-)cykling och även (sommar-)pendling så skulle jag titta på Endurace istf Grail.
Men skulle jag ha två canyonmodeller, för vägcykling, så skulle jag troligen välja en Grail (och en Aeroad), men det är jag det....
/Håkan
Redigerat: Länkarna
Rose Backroad är en av 30 cyklar som testas i Tour 3-19konscious sa:Det lutar åt en ROSE Backroad 105