Canyon Lux
Sixten Fors sa:Kroppslängd enligt uppgift 182 cm. Av bilden att döma, benlängd ca 88 cm, sadelhöjd ca 77 cm :)marcus_ec sa:Vad är din benlängd?
Imponerande uppskattning Sixten, har benmått på 89 (men med viss felmarginal).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sixten Fors sa:Kroppslängd enligt uppgift 182 cm. Av bilden att döma, benlängd ca 88 cm, sadelhöjd ca 77 cm :)marcus_ec sa:Vad är din benlängd?
mklmtb sa:Lux:en är värd att vänta på!
Har kört 6 rundor nu (kört 4 dagar i rad nu, svårt att sluta) och är helt såld. Är snabb (mkt PR), känner mig bekväm även på de tekniska och brötiga partierna, klättringar är inga problem. Kör nu med 5cm styrstam.
Blackstreamramble sa:Jag fick framflyttat från 10-15/9 till 29/10-2/11. Lux CF SL 6.0 Pro Race (SRAM)
NickPick sa:mklmtb sa:Lux:en är värd att vänta på!
Har kört 6 rundor nu (kört 4 dagar i rad nu, svårt att sluta) och är helt såld. Är snabb (mkt PR), känner mig bekväm även på de tekniska och brötiga partierna, klättringar är inga problem. Kör nu med 5cm styrstam.
Den är nog väldigt bra som cykel, men å andra sidan vad jämför du med? ;)
Man är ju lite sugen.
ancientacid sa:Låter lovande. Kommer bli en lång vinter att vänta ut sen bara.
Men kör man på med dubbdäck på tungcykeln nu i vinter , och kapar några onödiga kg kroppsvikt så kommer allt troligtvis kännas extra lätt och snabbt i vår.
Känns det som du hittade rätt med storleken mklmtb nu när du kört lite mer?
Dr_Rydell sa:...
3. Någon som köpt canyon som vet om det går att modifiera i beställningen. Jag tänker på svart gaffel istället för den orangea om man skulle vilja ha team replika-färgen? Synd att inte Canyon gör som Orbea och låter en modifiera som man vill. Med tanke på att det är leverans i vår 2019 torde de ha tid för individuell modifikation.
RazDuv sa:Dr_Rydell sa:...
3. Någon som köpt canyon som vet om det går att modifiera i beställningen....
Jag vill ha omvänd kombo - bytesdeal? ;)
Blackstreamramble sa:RazDuv sa:Dr_Rydell sa:...
3. Någon som köpt canyon som vet om det går att modifiera i beställningen....
Jag vill ha omvänd kombo - bytesdeal? ;)
Nej, fanns ingen funktion för det i beställningsformuläret. Så man lär fråga dom. Man kunde lägga till flaskställ etc. Kan va värt att nämna att man får en del rabatt på många prylar om man köper i samband med cykel
NickPick sa:Blackstreamramble sa:RazDuv sa:Dr_Rydell sa:Brukar man inte få sånt gratis?
Flaskställen ingick inte.
Sörmlandsleden sa:Har en svag misstanke om att det är nya XTR som spökar.
Blackstreamramble sa:Sörmlandsleden sa:Har en svag misstanke om att det är nya XTR som spökar.
Vi är iaf två i tråden som fått flyttat datum som beställt 6.0 som det är SRAM på.
Och yes, dom drog pengarna innan beskedet. Dom vill väl ha bra cash flow.
Supersonic sa:Ja det är en feluppfattning att pengarna dras. Nej de dras inte från kontot, de reserveras men är kvar på kontot.
Sedan kan man som person ändå uppfatta att det är samma sak eftersom man inte kommer åt sina pengar.
Men nej de har inte dragit pengarna och tjänar därmed ingen ränta.
Supersonic sa:Ja det är en feluppfattning att pengarna dras. Nej de dras inte från kontot, de reserveras men är kvar på kontot.
Sedan kan man som person ändå uppfatta att det är samma sak eftersom man inte kommer åt sina pengar.
Men nej de har inte dragit pengarna och tjänar därmed ingen ränta.
Sörmlandsleden sa:Är nu rädd för att om jag betalar så får jag framflyttat datum. Ni som fått framflyttat datum har ni redan betalt? Ni som inte betalt har ni fått framflyttat datum?
Jensen sa:Du kan ju alltid avbryta din beställning och få pengarna tillbaka. Så vad skulle de tjäna på att hålla dina pengar. Likväl så ska du ju betala hojen nån gång, nu eller sen, i slutändan spelar det någon roll? Personligen hade jag ju tyckt att det skulle vara skönt att slippa hålla på pengarna. Men där är vi ju alla olika.
Det skulle vara om du pmhrar dig. Men då kan du ju avboka hojen.
Är ju om de går omkull då. Men lär ju inte hända. Kommer även bli klart smidigare med klarna
ancientacid sa:Skriver under på allt du säger, särskilt sista meningen så jag ska inte älta det här till överdrift ?