Cykel mot annat
Finns det någon sorts tolkningshögerregel man kan hänvisa till när det blir käbbel?Dödläge då stadgar inte följts. Alldeles för många hävdar tolkningsföreträde.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon sorts tolkningshögerregel man kan hänvisa till när det blir käbbel?Dödläge då stadgar inte följts. Alldeles för många hävdar tolkningsföreträde.
Den är inte tillräckligt tydligt skriven. Är professionella ordpoliser vi har att göra med. Intelligenta, men samtidigt smått efterblivna när det kommer till nyanser i språk.Finns det någon sorts tolkningshögerregel man kan hänvisa till när det blir käbbel?
Det är väl ändå bra när det reageras på rent ljug?Den är inte tillräckligt tydligt skriven. Är professionella ordpoliser vi har att göra med. Intelligenta, men samtidigt smått efterblivna när det kommer till nyanser i språk.
Nu bevisade du min poäng. Det är alltså ett skämt om en fiktiv riksstämma och fiktiva personer. Inget som ägt rum på riktigt. Dvs ett skoj och inget att bli kränkt överDet är väl ändå bra när det reageras på rent ljug?
Det finns redan en "Visa din cykel mot annat"-tråd :-)
Nu är du lite väl hård, att vara okunnig är inte samma sak som att ljuga.Det är väl ändå bra när det reageras på rent ljug?
Är det av okunskap man påstår saker som inte stämmer? Mer ljug än så går väl inte?Nu är du lite väl hård, att vara okunnig är inte samma sak som att ljuga.
Men en såpass öm punkt att hela tråden var tvungen att byta namn igen var det tydligen.
Lögn kräver medveten avsikt. Att ha fel är i sig inte att ljuga.Är det av okunskap man påstår saker som inte stämmer? Mer ljug än så går väl inte?
Annars har du rätt.
Jävligt vasst att klara startbacken på militärcykelHär kommer en video från Cykelvasan med militärcykeln :)
Tyvärr slutade kameran fungera i Hökberg, men cykeln höll ihop hela vägen i alla fall. :)
Tog mig in i mål på 3 tim 31 min.
Snitthastigheten ökade från ca 25.9 km/h 2025 till 26.3km/h så jag är nöjd!
Skriver några rader om loppet lite senare..
Absolut. Men du hade också bra tid. Allt under 5 timmar är i mina ögon är bra tid med tanke på alla dessa backar upp och ner. Sen kan man ju inte göra mer än att ge allt man har som du skriver.Tycker det är en super bra tid oavsett punka eller ej. Jag körde på 4:30 och då gav jag allt vad kunde