Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det nya tider. Gissar att Åskbert (Thunder Burt) vi ta över titeln.Paco sa:Continental Raceking brukar väl vara det mest happykorrekta däcket för CV...
Knappast. Banan blir ju grusigare för varje år o det är inga hala o branta backar.. Förra året ösregnade det på Öppet spår och det gick fint med nästanslicks på grushojen.Stumpy sa:Beror det inte på hur blött det är?
Oggler sa:Det jämförs conti med swalbe högre upp i tråden. Det var länge sedan jag hade möjlighet att jämföra contis race king race sport med schwalbes snabbare varianter. Men för ca 10 år sedan så upplevde jag en markant skillnad till contis däck. Jag tyckte de rullade så mkt bättre även med lågt tryck. Det gav en helt enastående komfort. Schalbes däck kändes det som man fick pumpa bra hårda för att det skulle rulla på ordentligt.
Men det här var ju länge sedan. Stämmer det här fortfarande? Eller har världskartan ritats om?
Men G-One Speed 2.35 är fortfarande (1) manligast (2) coolast (3) snabbast och (4) sexigast 2019. Kan vara bra med nån kantdubb fram så 1-4 gäller bara bak!?Raggamuffin sa:Däckkartan ritas om varje år.
Oggler sa:Ja, OK. det är sant. Däckkartan ritas om. Men hur är det men själva däcken då? Består dessa? Happytrenderna har ju en tendens att variera trots att produkterna är identiska. Ena året ska alla ha conti. Nästa schwalbe. Men kanske är det så att schwalbe har förbättrat sina däck?
Har H 2.2 lite på ett hjulpar nu. Ja dom känns väldigt lättrullade.imrog sa:Pirelli Scorpion H 2,2 eller 2,4
Ruskigt lättrullat.