däcktryck för skandisloppet

• Trådstartare Trådstartare BJS
  • Start datum Start datum
wobblie sa:
Visste väl att Bengt-re och emmer var samma person!
Tror jag nog inte - men däremot är alla andra utom jag och bengt (och några få till) så blekt mellanmjölks meslikriktade så de skulle mycket väl kunna vara samma.
Så hela Happys forum består av tre personer - jag, Bengt och en gråbeige mes - och är Sveriges minsta cykelforum.
Och det är tack vare den tredje användaren som är måttligt överens med sig själv i alla två tusen trehundra åttiofyra aktiva nicksen som det är Sveriges trevligaste.

emmer sa:
wobblie sa:
Tror jag nog inte - men däremot är alla andra utom jag och bengt (och några få till) så blekt mellanmjölks meslikriktade så de skulle mycket väl kunna vara samma.
Så hela Happys forum består av tre personer - jag, Bengt och en gråbeige mes - och är Sveriges minsta cykelforum.
Och det är tack vare den tredje användaren som är måttligt överens med sig själv i alla två tusen trehundra åttiofyra aktiva nicksen som det är Sveriges trevligaste.

Du glömde Håkan och Sixten vars diskussioner jag finner väldigt underhållande.. :)

LesGrossman sa:
emmer sa:
wobblie sa:
Du glömde Håkan och Sixten vars diskussioner jag finner väldigt underhållande.. :)
Dom är inte verkliga så de är exkluderade :-)
[Tycker inte dom precis samma sak? Så när som på att de pratar förbi varandra? och är bäst båda två?]

Jag vet inte vad gnället handlar om. Man skall generellt vara sig själv och stå för sina åsikter tycker jag. Tex anser jag personligen att rubriken är störande då den pekar på en borttappad anledning och inte på ett uppkommet behov.

Vadå? Kan man ha flera användarprofiler här, så att man kan diskutera med sig själv? Låter ju grymt bra...då kan ju den elaka jeppen få komma fram också....

Hasse#7 sa:
Jag vet inte vad gnället handlar om. Man skall generellt vara sig själv och stå för sina åsikter tycker jag. Tex anser jag personligen att rubriken är störande då den pekar på en borttappad anledning och inte på ett uppkommet behov.

Du är mkt för att ha åsikter om hur andra sköter sig. Vilket inte tycks hindra egna rejäla magplask, bla mot kvinnor har jag märkt. Ibland blir jag förvånad vilka klumpiga inlägg du åstadkommer med tanke på din grundmurade position som självutnämnd ambassadör och ordningsman.

Happyride and a bag of....

Bilagor

• IMG_3188.JPG
    IMG_3188.JPG
    36.3 KB · Besök: 191
jonja sa:
Hasse#7 sa:

Du är mkt för att ha åsikter om hur andra sköter sig. Vilket inte tycks hindra egna rejäla magplask, bla mot kvinnor har jag märkt. Ibland blir jag förvånad vilka klumpiga inlägg du åstadkommer med tanke på din grundmurade position som självutnämnd ambassadör och ordningsman.

Haha. Det det var det roligaste jag läst på länge. För det första har jag aldrig utnämnt mig själv till ordningman det har andra bestämt. Jag vet att jag kommenterar stavning och syftning men ser det snatare som en egen belastning än något bra, men ibland hittar man något kul syftningsfel. Jag har gjort bort mig ett par gånger ordentligt pga irritation eller okunskap men försökt städa efteråt så gott det går. Gjort är gjort och jag är jag. Vad har jag emot kvinnor? Det måste du faktiskt utveckla för det känns inte rätt och gör mig synnerligen förbannad. Jag väntar med att skriva min recension om dig tills senare. Den är inte helt guldkantad den heller.

Hasse#7 sa:
jonja sa:
Hasse#7 sa:

Haha. Det det var det roligaste jag läst på länge. För det första har jag aldrig utnämnt mig själv till ordningman det har andra bestämt. Jag vet att jag kommenterar stavning och syftning men ser det snatare som en egen belastning än något bra, men ibland hittar man något kul syftningsfel. Jag har gjort bort mig ett par gånger ordentligt pga irritation eller okunskap men försökt städa efteråt så gott det går. Gjort är gjort och jag är jag. Vad har jag emot kvinnor? Det måste du faktiskt utveckla för det känns inte rätt och gör mig synnerligen förbannad. Jag väntar med att skriva min recension om dig tills senare. Den är inte helt guldkantad den heller.

Är detta ett exempel på dubbla användarnamn där personen blivit osams, eller kom vi off topic i tråden redan före sidan 2?

*nynnar* "Det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi...." *nynnar*

Brukar det inte heta "Pics or it didn't happy"?

Det här är ju nästan en trådstart i klass med ForesterGuys "one-linkers"....

h.g.j sa:
*nynnar* "Det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi...." *nynnar*

Det kontot är ju uppenbart skapat för att provocera.

/emmer

Är det vårdepressionen som slått slint eller vad är det frågan om? En tråd som enbart går ut på två saker. Personangrepp samt "fattar ingenting". Jag var på väg att sälla mig i första gruppen, men kom på att det är lika bra att skita i det. Så nu sällar jag mig till gruppen "fattar ingenting" istället.

Hasse#7 sa:
.... Jag vet att jag kommenterar stavning och syftning men ser det snatare som en egen belastning än något bra,...

Du har stavat fel till "snarare". Eller så saknas ordet snatare ur mitt ordförråd... Kanske har det funnits men blivit raderat.

ForesterGuy sa:
h.g.j sa:

/emmer

Visst, men han har ju iaf vett att lägga med en länk så man har en chans att förstå....

ForesterGuy sa:
h.g.j sa:

/emmer

Äh, han är bara dum i huvudet som inte förstår varför folk klagar. Det är ju internet ju...

/ForesterGuy

Arsozath sa:
Är det vårdepressionen som slått slint eller vad är det frågan om? En tråd som enbart går ut på två saker. Personangrepp samt "fattar ingenting". Jag var på väg att sälla mig i första gruppen, men kom på att det är lika bra att skita i det. Så nu sällar jag mig till gruppen "fattar ingenting" istället.

Du har stavat fel till "snarare". Eller så saknas ordet snatare ur mitt ordförråd... Kanske har det funnits men blivit raderat.

Helt rätt jag har stavat fel eller egentligen tryckt fel men korrektur är under all kritik.

Är det nån mer som har åsikter om min kvinnosyn? Jag vill gå till botten med detta. Känner inte igen mig alls i beskrivningen.

Hörru jonja, jag räknar med att du fyller i din anklagelse. Inte om det övriga för jag är säkert nån slags idot så som de flesta har egenheter. Men synen på kvinnor skall jag fan ha en förklaring på innan jag släpper detta.

Usch vilken kränkande rapport! Den förutsätter att man bara kan bli kränkt genom ett postande eller i form av bild på nätet. Och om man inte minns hur det var med servettbehovet, vad gör man då? Och om man förstår frågan men inte vill sammanfatta sitt svar i form av ett kryss i en ruta utan vill ange sannolikheter för utfallen, hur ska man göra då? Och slutligen, max 10 A4?!?!?!?!? Snacka om att förminska problemet - härskarteknik är bara förnamnet! Nej, den där rapporten var banne mig bland det mest kränkande jag sett.

Tillbaka
Topp