Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MartinRF sa:Fernando Pessoa tyckte nog inte det var töntigt :-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Fernando_Pessoa#Heteronyms
/Martin (oskyldig vad jag vet)
Tror jag nog inte - men däremot är alla andra utom jag och bengt (och några få till) så blekt mellanmjölks meslikriktade så de skulle mycket väl kunna vara samma.wobblie sa:Visste väl att Bengt-re och emmer var samma person!
Supertramp_ sa:Hej Supertramp!
emmer sa:Tror jag nog inte - men däremot är alla andra utom jag och bengt (och några få till) så blekt mellanmjölks meslikriktade så de skulle mycket väl kunna vara samma.wobblie sa:Visste väl att Bengt-re och emmer var samma person!
Så hela Happys forum består av tre personer - jag, Bengt och en gråbeige mes - och är Sveriges minsta cykelforum.
Och det är tack vare den tredje användaren som är måttligt överens med sig själv i alla två tusen trehundra åttiofyra aktiva nicksen som det är Sveriges trevligaste.
Dom är inte verkliga så de är exkluderade :-)LesGrossman sa:Du glömde Håkan och Sixten vars diskussioner jag finner väldigt underhållande.. :)emmer sa:Tror jag nog inte - men däremot är alla andra utom jag och bengt (och några få till) så blekt mellanmjölks meslikriktade så de skulle mycket väl kunna vara samma.wobblie sa:Visste väl att Bengt-re och emmer var samma person!
Så hela Happys forum består av tre personer - jag, Bengt och en gråbeige mes - och är Sveriges minsta cykelforum.
Och det är tack vare den tredje användaren som är måttligt överens med sig själv i alla två tusen trehundra åttiofyra aktiva nicksen som det är Sveriges trevligaste.
Dito. Jag har ingen aning om vad som menas. Jag trodde ändå jag hade hyfsad koll. Fast jag har mest läst OT-trådarna det senaste ;-)Luthman Photography sa:Det känns som om jag missat nåt.
Hasse#7 sa:Jag vet inte vad gnället handlar om. Man skall generellt vara sig själv och stå för sina åsikter tycker jag. Tex anser jag personligen att rubriken är störande då den pekar på en borttappad anledning och inte på ett uppkommet behov.
Hejdå.Bengt-re sa:By by på ett tag.
#gringubbe
Jeppe_E sa:Vadå? Kan man ha flera användarprofiler här, så att man kan diskutera med sig själv? Låter ju grymt bra...då kan ju den elaka jeppen få komma fram också....
jonja sa:Hasse#7 sa:Jag vet inte vad gnället handlar om. Man skall generellt vara sig själv och stå för sina åsikter tycker jag. Tex anser jag personligen att rubriken är störande då den pekar på en borttappad anledning och inte på ett uppkommet behov.
Du är mkt för att ha åsikter om hur andra sköter sig. Vilket inte tycks hindra egna rejäla magplask, bla mot kvinnor har jag märkt. Ibland blir jag förvånad vilka klumpiga inlägg du åstadkommer med tanke på din grundmurade position som självutnämnd ambassadör och ordningsman.
Hasse#7 sa:jonja sa:Hasse#7 sa:Jag vet inte vad gnället handlar om. Man skall generellt vara sig själv och stå för sina åsikter tycker jag. Tex anser jag personligen att rubriken är störande då den pekar på en borttappad anledning och inte på ett uppkommet behov.
Du är mkt för att ha åsikter om hur andra sköter sig. Vilket inte tycks hindra egna rejäla magplask, bla mot kvinnor har jag märkt. Ibland blir jag förvånad vilka klumpiga inlägg du åstadkommer med tanke på din grundmurade position som självutnämnd ambassadör och ordningsman.
Haha. Det det var det roligaste jag läst på länge. För det första har jag aldrig utnämnt mig själv till ordningman det har andra bestämt. Jag vet att jag kommenterar stavning och syftning men ser det snatare som en egen belastning än något bra, men ibland hittar man något kul syftningsfel. Jag har gjort bort mig ett par gånger ordentligt pga irritation eller okunskap men försökt städa efteråt så gott det går. Gjort är gjort och jag är jag. Vad har jag emot kvinnor? Det måste du faktiskt utveckla för det känns inte rätt och gör mig synnerligen förbannad. Jag väntar med att skriva min recension om dig tills senare. Den är inte helt guldkantad den heller.
h.g.j sa:*nynnar* "Det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi...." *nynnar*
Brukar det inte heta "Pics or it didn't happy"?
Det här är ju nästan en trådstart i klass med ForesterGuys "one-linkers"....
Hasse#7 sa:.... Jag vet att jag kommenterar stavning och syftning men ser det snatare som en egen belastning än något bra,...
Varför super Jeppe?1888 sa:Jeppe_E sa:Vadå? Kan man ha flera användarprofiler här, så att man kan diskutera med sig själv? Låter ju grymt bra...då kan ju den elaka jeppen få komma fram också....
Jeppe_N ?
Konkret sa:Länk va fan!
ForesterGuy sa:h.g.j sa:*nynnar* "Det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi...." *nynnar*
Det kontot är ju uppenbart skapat för att provocera.
/emmer
ForesterGuy sa:h.g.j sa:*nynnar* "Det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi...." *nynnar*
Det kontot är ju uppenbart skapat för att provocera.
/emmer
Luthman Photography sa:Det känns som om jag missat nåt.
h.g.j sa:*nynnar* "Det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi...." *nynnar*
Arsozath sa:Är det vårdepressionen som slått slint eller vad är det frågan om? En tråd som enbart går ut på två saker. Personangrepp samt "fattar ingenting". Jag var på väg att sälla mig i första gruppen, men kom på att det är lika bra att skita i det. Så nu sällar jag mig till gruppen "fattar ingenting" istället.
Du har stavat fel till "snarare". Eller så saknas ordet snatare ur mitt ordförråd... Kanske har det funnits men blivit raderat.
geologen sa:Känner inte heller igen Hasse#7 i den beskrivningen.