Vernersson
Aktiv medlem
Den officiella Canyon-tråden
eiskall sa:Vernersson sa:eiskall sa:Vernersson sa:Canyon_Sverige sa:@ mood. Inget att snacka om, här har vi misslyckats rejält med vår service. Låt mig återkomma till dig på måndag.
Ursäkta men detta är nog ett av de mest tykna svaren jag har sett en leverantör komma med.
Efter den upplevelsen kunden har så ber ni kunden väntar YTTERLIGARE :-O
Menar du på allvar att du tycker att Canyons svar är tyket? De lägger sig platt och ber att få återkomma i ärendet nästa arbetsdag.
Är du överkänslig?
Hade jag tappat bollen på det jävla viset hade jag inte väntat en sekund med att kontakta kunden.
Så ja, jag tycker att det är riktigt tyket av C att be kunden vänta över helgen.
Men det kanske bara är jag som av ngn outgrundlig anledning faktiskt vill ge mina kunder en bra service?
Det skulle ju kunna vara så att vederbörande behöver kolla upp vad som gått snett, lösa problemet för att sedan återkomma med besked. Han hade kanske helt enkelt inget besked att lämna, där och då.
Vad jag menar med bra service är att man i ett läge som detta lyfter luren och omedelbart ringer kunden.
Där & då pudlar man, inte först på ett forum även om man uppmärksammades på saken där.
Men man ringer kunden direkt!
Man lyssnar på kunden och tar in kundens upplevelse.
Därefter tar man ett steg tillbaks & kollar upp vad som har skett för att kunna komma med klara och säkra besked nästa gång man kontaktar kunden.
Om detta gör mig efterbliven eller fad fan ni än må tycka ja då är jag det i era ögon.
Trevlig helg på er =)