Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Jag såg etiketten en stund efter att jag hittat pdf:en...dawen sa:haha... jaha, det missade jag :)
Jo gillar cykeln helt klart..
bjorkkis sa:Hej,
Jag sitter och hänger på Köp-knappen på en Spectral AL 7.0 EX eller en Strive AL 6.0 Race.
När jag knappar in mina mått i storleksgeneratorn så blir det en S på Spectral och en M på Strive, är det så att Striven är mindre?
S på Spectral känns i min värld för litet för mig men jag kanske har fel?
Mina mått är 177cm lång och 80cm benlängd.
/Niklas
Styre med mer rise och förläng piken till 160 så försvinner den känslan.Zliper sa:Jag är 174 och enl deras system skulle jag ha small, vilket jag valde. Skulle egentligen haft en medium då den känns lite otb när det går nerför. Annars för vanlig cykling är den bra.
Redan gjort det ;) men tack ändåStigtramparn sa:Styre med mer rise och förläng piken till 160 så försvinner den känslan.Zliper sa:Jag är 174 och enl deras system skulle jag ha small, vilket jag valde. Skulle egentligen haft en medium då den känns lite otb när det går nerför. Annars för vanlig cykling är den bra.
Tsukuyomi sa:Hade ju en fråga själv också kom jag på..
Det har blivit dags att byta alla ramlager och jag har via sprängskissen på canyons webb konstaterat att det är nedan listade lager jag behöver. Problemet är bara att jag inte förstår hur jag ska hitta och köpa dessa lager. Har kikat på diverse sajter med cykelinriktning som säljer lager men inga av dessa "part names" ger träffar. Jag antar att de kanske bara kallas annorlunda men att det ändå passar. Frågan är bara vad kan jag göra för att förstå vad jag ska gå på?
In pic# Canyon Units# Part Name
3 A1035330 2 bearing 7901-V-2RD
6 A1038902 2 bearing 6801-V-2RD
9 A1043782 4 bearing 689-V-2RD-1.5
12 A1029862 2 bearing 7902-V-2RD
https://www.canyon.com/downloads/supportcenter/SpectralAL_M17_14.pdf
Pahoehoe sa:Dessa skall funka för att hålla slangarna på plats sägs det: http://www.chainreactioncycles.com/mobile/se/en/ragley-cable-guide-kit/rp-prod104665
Pahoehoe sa:Dessa skall funka för att hålla slangarna på plats sägs det: http://www.chainreactioncycles.com/mobile/se/en/ragley-cable-guide-kit/rp-prod104665
Stefan-L sa:@Shrue: Det har hänt mig med. Maila canyon Sverige så kan dom beställa nya!
Shrue sa:Stefan-L sa:@Shrue: Det har hänt mig med. Maila canyon Sverige så kan dom beställa nya!
Fick du samma variant som satt där tidigare (clips?) eller en gängad version från Canyon?
Vill nog ha något stabilare nästa gång.
Hällreänbra sa:Shrue sa:Stefan-L sa:@Shrue: Det har hänt mig med. Maila canyon Sverige så kan dom beställa nya!
Fick du samma variant som satt där tidigare (clips?) eller en gängad version från Canyon?
+1
Originalet är smäck.
Swoop sa:Hällreänbra sa:Shrue sa:Stefan-L sa:@Shrue: Det har hänt mig med. Maila canyon Sverige så kan dom beställa nya!
+1
Originalet är smäck.
+massor
Försök få dem att skicka kabelhållare för Strive istället, de sitter med skruv.
Jajjas sa:Du betalar in på canyons svenska pg 20937-9 och anger ditt kundnr som referens
korgboll sa:Jajjas sa:Du betalar in på canyons svenska pg 20937-9 och anger ditt kundnr som referens
Har också liknande fråga angående pre-payment då det för mig var lite oklart hur det skall betalas (fick inte med något om svenskt pg i mailet).
Via hemsidans engelska-FAQ skall man få en invoice när ordern är ihopplockad, via svenska-FAQ så ska man betala två veckor innan planerat leveransdatum.
Chatten verkar vara nere, kan man hoppas på att den kommer upp under dagen eller är det via mail/tele som bör ta kontakt?
jostling sa:Grattis ? själv har man väntat i snart 60 dagar utan att få veta var problemet ligger... Tror flera mail.