Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jostling sa:Jag har iallafall 8mil till Uppsala och 10mil till Gävle.
Lulle sa:jostling sa:Jag har iallafall 8mil till Uppsala och 10mil till Gävle.
Två mil till Sala, Norberg och Avesta och cirka 4 mil till Västerås alltså. Dags att ta av sig offferkoftan?
anjoh_01 sa:Bytte nyss till 1x10 drivsystem. Men hålet från den främre växel vajern är helt öppet nu. Finns det någon propp som man kan beställa till hålet eller är det bara att köra? Cykeln är en Grand Canyon cf 5.9
AX3L sa:Är det någon som vet om däcken, Continental X King 2.4 29er som sitter på Nerve (mfl) är tubeless ready?
CRF_Niklas sa:AX3L sa:Är det någon som vet om däcken, Continental X King 2.4 29er som sitter på Nerve (mfl) är tubeless ready?
Yes funka fint slanglöst för mig
AX3L sa:CRF_Niklas sa:AX3L sa:Är det någon som vet om däcken, Continental X King 2.4 29er som sitter på Nerve (mfl) är tubeless ready?
Yes funka fint slanglöst för mig
Tack! Vad använder du för tätningsvätska?
Victorx, ja det är så jag förstått det baserat på tidigare svar. Slutsåld betyder att de inte kommer någon mer i år, utan du får vänta tills nästa års cyklar släpps (antagligen tidig höst?).
Kimpa951 sa:Hej.
Jag beställde en Grand Canyon förra veckan och när jag la ordern så stod det 1-6juni. Men i min bekräftelse så står det 4-9juli (det står även på hemsidan nu)
Hur bra brukar dom stämma? Det känns som om jag råkade hamna mellan två batcher... Kan man även ha lite tur att någon inte längre vill ha sin så att man flyttas "upp" i kön (tänkte om någon hade varit med om detta..) ?
Jäkligt segt utan hoj nu..
Kimpa951 sa:Hej.
Jag beställde en Grand Canyon förra veckan och när jag la ordern så stod det 1-6juni. Men i min bekräftelse så står det 4-9juli (det står även på hemsidan nu)
Hur bra brukar dom stämma? Det känns som om jag råkade hamna mellan två batcher... Kan man även ha lite tur att någon inte längre vill ha sin så att man flyttas "upp" i kön (tänkte om någon hade varit med om detta..) ?
AX3L sa:Kimpa951 sa:Hej.
Som sagt, ring och fråga! Du kan ju höra om det går fortare i någon annan färg också, om det är ett alternativ. Samma sak med att gå upp eller ner ett steg, jag beställde tex en 8.9 istället för 7.9 delvis pga att 8.9 var i lager!
Amplifier sa:Fick hem min Ultimate Moviestar lagercykel idag. Tog en vecka från musklick till dörr. Snabbt, effektivt och proffsigt.
// positiv Kalle
Amplifier sa:// positiv Kalle
MIGHTYnoob sa:min cykel vart försenad med 4 veckor!
utan ens en ursäkt från canyon att den inte skulle komma i tid.
ordern lagd i februari.
kan man räkna med någon sorts kompensation?
MIGHTYnoob sa:kan man räkna med någon sorts kompensation?
Richards sa:Suck. Ska konvertera min Canyon Nerve Al 6.0 2014 till 1x10. Efter enligt mig, hårt forskande, så kom jag fram till att jag har bcd 104 men inte fasen får jag på bashguard (hope) och Race Face Narrow Wide Single Chainring 40 tänder. Gör jag fel eller har cykeln annan bcd?
NickPick sa:Richards sa:Suck. Ska konvertera min Canyon Nerve Al 6.0 2014 till 1x10. Efter enligt mig, hårt forskande, så kom jag fram till att jag har bcd 104 men inte fasen får jag på bashguard (hope) och Race Face Narrow Wide Single Chainring 40 tänder. Gör jag fel eller har cykeln annan bcd?
Kan du inte testa att mäta bultcirkeldiametern aka bcd?
Crossmax sa:Ta en bild på vevpartiet så löser vi detta...
Crossmax sa:Det där är ett Deore XT FC-M782 vevparti (borde stå på insidan av vevarmarna vid pedalinfästningen). Tyvärr verkar det vara 96 mm BCD på detta vevparti: http://www.bikester.se/shimano-deore-xt-fc-m782-drev-96-bcd-svart-383971.html
THS sa:Det finns alltså EN Canyon com är helt slutsåld i alla storlekar och färger. Den cykel som ska sluta tillverkas för att den inte är tillräckligt populär...
Stefan-L sa:THS sa:Det finns alltså EN Canyon com är helt slutsåld i alla storlekar och färger. Den cykel som ska sluta tillverkas för att den inte är tillräckligt populär...
Ja den har visst inte sålt tillräckligt bra av någon anledning. Jag beställde min i mellandagarna om jag minns rätt och fick den på utsatt tid i början/ mitten av februari. Redan då sa dom att den endast skulle tillverkas i begränsad upplaga så det beslutet har nog fattats redan inför 2016 års säsong
THS sa:Stefan-L sa:THS sa:Det finns alltså EN Canyon com är helt slutsåld i alla storlekar och färger. Den cykel som ska sluta tillverkas för att den inte är tillräckligt populär...
Ja den har visst inte sålt tillräckligt bra av någon anledning. Jag beställde min i mellandagarna om jag minns rätt och fick den på utsatt tid i början/ mitten av februari. Redan då sa dom att den endast skulle tillverkas i begränsad upplaga så det beslutet har nog fattats redan inför 2016 års säsong
Det kan ju förklara att den tagit slut. Dock verkar ju iaf efterfrågan vara större än utbudet.
Vet inte hur många gånger jag i andra sammanhang fått höra typ: "Nej den tog tyvärr slut nästan direkt. Vi tar inte hem så många i den storleken för den är inte så populär." Det tycker jag är aningen paradoxalt.