Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BigF sa:Det står säkert någonstans i tråden men hur lång leveranstid är det på cyklar som enl. Canyon finns i lager?
Sjukt nära att trycka på köp-knappen på en Spectral AL 6.0 EX.
BigF sa:Det står säkert någonstans i tråden men hur lång leveranstid är det på cyklar som enl. Canyon finns i lager?
Sjukt nära att trycka på köp-knappen på en Spectral AL 6.0 EX.
Enduro Fredrik sa:Rädda min påsk!!!! Vad är det för lager vid vevpartiet (hoppas ni förstår vad jag menar!!) på en Strive al 2015? Rekommenderar ni att jag ska byte båda lagerna på en och samma gång eller räcker det med det utslitna?
Tack!
//Fredrik
Enduro Fredrik sa:Enduro Fredrik sa:Rädda min påsk!!!! Vad är det för lager vid vevpartiet (hoppas ni förstår vad jag menar!!) på en Strive al 2015? Rekommenderar ni att jag ska byte båda lagerna på en och samma gång eller räcker det med det utslitna?
Tack!
//Fredrik
Eh... måste jag byta hela jäkla vevlagret?? :(
Ixion sa:Enduro Fredrik sa:Enduro Fredrik sa:Rädda min påsk!!!! Vad är det för lager vid vevpartiet (hoppas ni förstår vad jag menar!!) på en Strive al 2015? Rekommenderar ni att jag ska byte båda lagerna på en och samma gång eller räcker det med det utslitna?
Tack!
//Fredrik
Nu kan jag tyvärr inte svara på exakt vilket vevlager du behöver, men att bara byta enstaka lager om det är ett Hollowtech II tex är bortkastad tid. Byt hela lagret, det är så gott som gratis. Ladda upp med en tub fett också.
Enduro Fredrik sa:Ixion sa:Enduro Fredrik sa:Enduro Fredrik sa:Rädda min påsk!!!! Vad är det för lager vid vevpartiet (hoppas ni förstår vad jag menar!!) på en Strive al 2015? Rekommenderar ni att jag ska byte båda lagerna på en och samma gång eller räcker det med det utslitna?
Tack!
//Fredrik
Nu kan jag tyvärr inte svara på exakt vilket vevlager du behöver, men att bara byta enstaka lager om det är ett Hollowtech II tex är bortkastad tid. Byt hela lagret, det är så gott som gratis. Ladda upp med en tub fett också.
Okej? Det sitter ett Race Face Turbine vevparti på idag. Så det är alltså lika bra att byta hela vevlagret då alltså? :)
eirisch sa:Fixa skruvade varianter påndin LBS. Min Nerve var gängad i hålen. Det borde gälla din också!
magedb sa:eirisch sa:Fixa skruvade varianter påndin LBS. Min Nerve var gängad i hålen. Det borde gälla din också!
Alright, ska kolla detta.
ceel sa:magedb sa:eirisch sa:Fixa skruvade varianter påndin LBS. Min Nerve var gängad i hålen. Det borde gälla din också!
Hittar du inte hos LBS så finns det här bl.a: http://chainreactioncycles.com/se/en/ragley-cable-guide-kit/rp-prod104665
Slobby sa:ceel sa:magedb sa:eirisch sa:Fixa skruvade varianter påndin LBS. Min Nerve var gängad i hålen. Det borde gälla din också!
Hittar du inte hos LBS så finns det här bl.a: http://chainreactioncycles.com/se/en/ragley-cable-guide-kit/rp-prod104665
Eller så mailar du Canyon, skickar direkt från Tyskland. Tror att jag betalade 120 för 6 st.
Flintkalle sa:Tjo,
Ursäktar om det har tagits upp förut. Men sitter och jämför Grand Canyon AL SLX 9.9 och G-C AL SLX 9.9 SL.
Den enda skillnaden jag kan se är styrstam samt hjulen.
Är där mer skillnad på hjulsettet DT M1900S vs. DT M1700S än vikten som kan befoga 3kSEK~ prisskillnad?
Spacekitty sa:Det var ena små rara ärtor. Jag känner några riktigt små tjejer som skulle vilja ha, någon fick köpa begagnat för att det inte fanns något nytt modernt med små hjul att köpa.
Sixten Fors sa:Lite filmer om Canyons nya, snygga och coola damracers.
Canyon måste ju sponsra GCN, märket får enormt mycket mer utrymma än alla andra
NLC sa:Yes, den gladaste överraskningen (tycker jag) är att de äntligen hittat neråt i storlekarna. Men det kommer nog bli dyrt det här...
LesGrossman sa:Sixten Fors sa:Lite filmer om Canyons nya, snygga och coola damracers.
Topeak, Garmin och Canyon är ryktesvis de stora sponsorerna för GCN. Och om så är fallet bör det rimligen vara så att de får mer exponering för pengarna de betalar. Inget konstigt i det tycker jag.
LesGrossman sa:Canyon är sponsor till GCN.Sixten Fors sa:Lite filmer om Canyons nya, snygga och coola damracers.
Spacekitty sa:NLC sa:Yes, den gladaste överraskningen (tycker jag) är att de äntligen hittat neråt i storlekarna. Men det kommer nog bli dyrt det här...
Samma priser på di små. Billigaste är den med 105-grupp för 19 å en halv.
Spacekitty sa:Då stiger det en aningens. Men vem vill ha SRAM ?
NickPick sa:LesGrossman sa:Canyon är sponsor till GCN.Sixten Fors sa:Lite filmer om Canyons nya, snygga och coola damracers.
Ok du låter säker. Men men jag älskar GCN ändå, tycker att de är superbra! Canyon är ett trevligt märke också :-)