Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Maakus sa:Slanglöst + Damcykel med gamla fälgar?
jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
marr sa:jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
2minuter.
jingleyschmidt sa:marr sa:jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
2minuter.
Vad gör du om du av någon anledning behöver skicka tillbaka cykeln då? Jag frågade Canyon om dom, vid händelse av någonting oförutsett, kunde skicka en kartong att skicka tillbaka cykeln i men så jobbade dom inte utan dom rekommenderade att jag sparade åbäket själv.
Frågar efter en kartong här :-)jingleyschmidt sa:marr sa:jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
2minuter.
Vad gör du om du av någon anledning behöver skicka tillbaka cykeln då? Jag frågade Canyon om dom, vid händelse av någonting oförutsett, kunde skicka en kartong att skicka tillbaka cykeln i men så jobbade dom inte utan dom rekommenderade att jag sparade åbäket själv.
jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
Spacekitty sa:Jag sparar mina kartonger på jobb, tillsammans med bilens vinterhjul, röjsåg och annat otympligt. Hemma finns inte plats för sådant.
Pfaff sa:Spacekitty sa:Jag sparar mina kartonger på jobb, tillsammans med bilens vinterhjul, röjsåg och annat otympligt. Hemma finns inte plats för sådant.
Lyckost.
Kan man få låna ett stort hörn?
jingleyschmidt sa:marr sa:jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
2minuter.
Allroad sa:Varför skrivs det +42 när folk håller med? I don getz it.
NickPick sa:jingleyschmidt sa:marr sa:jingleyschmidt sa:Hur länge sparar ni gamla cykelkartonger? Jag har två stycken i mitt lilla förråd och dom äter upp hela ytan. ;D
2minuter.
Normalt sett behöver man ju inte skicka tillbaks cykeln, men det är väl en av hakarna med fultysk.
Spar ena lådan då, det låter väl mer rimligt ????.
Annars kan du nog få köpa eller få en gratis på din lokala cykelbutik. Obs! Bike24 är ingen lokal butik så dom bjuder nog inte på kartonger ?
AX3L sa:+1! LBS ger oftast gärna bort kartonger. Alternativet är ju att de får betala för att återvinna skiten.
Henrik_E sa:Hur bra är noise cancellation då? Var just i färd att köpa ett par nya AirPods när Apple släppte en ny variant.
Henrik_E sa:Fick bli ett par med brusreducering ändå i någon slags from förhoppning att slippa höra vissa kollegors munljud samt att kunna lyssna på musik på spårvagnen.
Allroad sa:Går det att få den här cykeln roligare? Skulle vilja få bort 3x7 växelsystemet så man har något mer driftsäkert och med vettigare utväxling, eventuellt få till bockstyre eller kommer det dra iväg alldeles för mycket i pengar?
Type sykkel: Hybrid
Ramme: Lettvekt. alu. Dobbeltbutted
Gaffel: Stiv gaffel, alu
Kranksett: Shimano TY-301, 48*38*28T 170mm
Krank: Cartridge
Styre: HL MTB Alu 600mm
Antall gir: 21
Fremre girskifter: Shimano Tourney
Bakre girskifter: Shimano Tourney
Kassett: Shimano 14-28
Kjede: KMC Z-51
Bremser: Tektro T285, hydrauliske skivebremser 160mm
Bremsehåndtak: Shimano Altus
Girsjaltere: Shimano Altus
Stem: Kalloy
rise: 15
Felger: Mach1-810 Double wall
Dekk: Schwalbe Impac 700C*38 med refleks
Vekt: 13 kg.
Tack på förhand
Rattnalle sa:Bockstyre brukar vara svårt med geometrin.
Men en 1*10 drivlina spar ju en del vikt och är lättare att handha. Lättare hjul märks säkert också.
Men om däcken inte är bytta är det nog ändå där det finns mest att hämta.
Atakua sa:En ny cykelrelaterade fråga till er.
Jag ser ganska ofta pendelcyklar som har något som ser ut som en registreringsskylt, t.ex.:
Sådana förekommer helst på åldrade cyklar. Vad är det för historia bakom dem? Vad betyder "KRONAN" i sådant fall? Och framförallt, vad tvingar deras ägare behålla de här fula, smaklösa icke-aero skyltarna på sina cyklar?
Mätte och beställde..tackjonte987 sa:Det måste väl vara head tube?
Atakua sa:En ny cykelrelaterade fråga till er.
Jag ser ganska ofta pendelcyklar som har något som ser ut som en registreringsskylt, t.ex.:
Sådana förekommer helst på åldrade cyklar. Vad är det för historia bakom dem? Vad betyder "KRONAN" i sådant fall? Och framförallt, vad tvingar deras ägare behålla de här fula, smaklösa icke-aero skyltarna på sina cyklar?
Spacekitty sa:Ligg inte på någons hjul och chilla utan att fråga först om det är ok.